اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

ساخت بازی Shadow Warrior 3 به اتمام رسید

سازندگان بازی Shadow Warrior 3 با انتشار توئیتی تأیید کرده‌اند که این عنوان شوتر گلد شده و برای عرضه در هفته‌های آینده آماده خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Shadow Warrior 3

انتظار طرفداران برای عرضه Shadow Warrior 3 کمی بیشتر از آنچه که در ابتدا تصور می‌کردند، طول کشید. استودیوی Flying Wild Hog و شرکت Devolver Digital در اصل در نظر داشتند تا بازی را در سال 2021 وارد بازار کند، اما سازندگان به زمان بیشتری احتیاج داشتند و این تاریخ تا اوایل 2022 به تعویق افتاد. به هر حال، اکنون دیگر زمان زیادی تا انتشار باقی نمانده و استودیوی سازنده از رسیدن به مرحله بزرگ و مهمی از توسعه خبر داده است.

سازندگان Shadow Warrior 3 اخیرا از طریق صفحه توئیتر رسمی بازی اعلام کرده‌اند که مراحل ساخت این عنوان به اتمام رسیده و بازی اصطلاحا گلد شده است. با این وجود اینکه توسعه بازی تکمیل شده، به احتمال زیاد همچنان کارهای بیشتری بر روی رفع باگ‌ها و مشکلات فنی صورت خواهد گرفت که نتیجه آن‌ها را در قالب آپدیت روز عرضه خواهیم دید.

بازی Shadow Warrior 3 در تاریخ 1 مارچ (10 اسفند) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. شما می‌توانید مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را از اینجا مشاهده کنید. همچنین شایان ذکر است که سازندگان تاکنون اطلاعاتی را در مورد پشتیبانی Native از کنسول‌های نسل نهمی منتشر نکرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا