اخباراخبار بازیکامپیوتر

تریلر جدید و کامل از گیم‌پلی بازی Shadow Warrior 3

امروز تریلری 17 دقیقه‌ای و کامل از گیم‌پلی بازی  Shadow Warrior 3 با نام “راه به سوی موتوکو” منتشر شد که ظاهراً بخشی از محیط اولیه‌ی بازی، حرکات ، دشمنان و سلاح‌ها‌ی جدید لو وِنگ را نمایش می‌دهد. با اینکه ونگ کمی پیر‌تر شده. ولی هنوز حس شوخ ‌طبعی قدیمی خود را از دست نداده و شمشیر کاتانای او تیز‌تر از همیشه به نظر می‌‌آید، بعلاوه با قلاب چنگک مانند جدیدش حالا می‌تواند پرش‌های بلندی را انجام دهد، مثل بازی Bulletstorm دشمنان را به سمت خود بکشد و با یک لگد محکم به زندگی‌شان پایان دهد و یا بشکه‌های انفجاری را به سمت‌شان پرتاب کند.  تنوع سلاح‌ها هنوز زیاد است و شما می‌تواندی از سلاح دشمنان بر علیه خودشان استفاده کنید، در ضمن محیط بازی پر است از ماشین‌ها و ساخته‌هایی که می‌توانید با آنها شیاطین درون بازی را قطعه قطعه کنید.

shadow-warrior-3

داستان بازی در یک دنیای فانتزی و زیبا از ژاپن نئوفئودال رخ می‌دهد، جایی که ونِگ با دشمن قدیمی و یار جدید خود، زیلا، سعی دارند اژدهایی اهریمنی و کهن را که به صورت تصادفی از زندان جاودان خود آزاد کرد‌ه‌اند، دوباره به تله بیاندازند، البته هنوز جای صاحب اصلی ماسک جادویی وِنگ، هوجی در تریلر بازی خالی است، ولی احتمال دارد که دوباره او را در طول داستان ملاقات کنیم.

Shadow Warrior 3 قرار است که در سال 2021 برای کامپیوتر شخصی منتشر شود ولی هنوز خبری از انتشار آن بر روی دیگر پلتفرم‌ها منتشر نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا