اخبار بازی

Shadow Realms، انحصاری جدید BioWare برای PC

در جریان کنفرانس EA در Gamescom2014، شرکت BioWare، تولید کننده بازی های مشهوری مانند Dragon Age و Mass Effect از بازی جدید خود پرده برداشت: Shadow Realms

این بازی آنلاین که به گفته سازندگانش در سبک "اکشن چند نفره 4 در برابر 1" خواهد بود، به بازیکنان اجازه خواهد داد از بین تشکیل یک تیم چهار نفره و مبارزه با یک Shadowlord و یا بازی در نقش Shadowlord و مبارزه با گروه چهار نفره مذکور، یکی را انتخاب کند. هر بازیکن در تیم چهار نفره می تواند یک نقش یا کلاس را برای خود انتخاب کند و به شکار Shadowlord بپردازد، و Shadowlord می تواند با کنترل کردن محیط، چالش هایی برای این تیم به وجود بیاورد. در هر دو حالت، بازیکنان می توانند با کسب تجربه ، شخصیت خود را ارتقاء دهند و در بازی پیشرفت کنند.

داستان این بازی در یک دنیای فانتزی اتفاق می افتد و به شیوه قسمت به قسمت روایت خواهد شد. سازندگان آنرا مانند یک "سریال تلویزیونی بزرگ" می دانند، با این تفاوت که هر قسمت از آن توسط تمام بازیکنان تجربه خواهد شد.

BioWare هدف شروع ساخت این بازی منتقل کردن دوباره حس "بازی های RPG رومیزی و کاغذی" عنوان کرده است.

این بازی انحصاری PC، تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما علاقه مندان می توانند با ثبت نام در سایت BioWare، نسخه آلفای بازی را تا حدود یک ماه دیگر تجربه کنند.

 src=/files/shadow_realms__hr.jpg style=

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا