اخبار بازی

اطلاعاتی تازه از پروژه جدید خالق بازی Shadow of The Colossus

بازی Shadow of The Colossus

فومیتو اوئدا (Fumito Ueda) خالق بازی Shadow of The Colossus و Ico و هم‌چنین The Last Guardian، هنگامی که هر گونه اظهارنظری در خصوص پروژه جدیدش می‌کند توجهات بسیاری از گیمرها به خصوص گیمرهای هاردکور PlayStation به آن جلب می‌شود. زیرا آثار قبلی ایشان همواره تنها برای کنسول‌های شرکت سونی منتشر شده‌اند. حال آن که به نظر می‌رسد پروژه بعدی اوئدا یک بازی مالتی پلتفرم باشد.

این بازیساز بزرگ ژاپنی اعلام کرد که ایشان به همراه تیمش در استودیو genDESIGN در حال به اتمام رساندن نمونه اولیه پروژه‌‌ فعلی‌شان هستند و هنگامی که این مرحله از تولید به پایان برسد، آن‌ها به دنبال یک ناشر خواهند گشت. این موضوع بدین معنی است که ایده این بازی برای ناشرهای مختلفی مطرح خواهد شد و از این رو هر شرکت ممکن است پروژه را قبول کرده و اقدام به نشر بازی کند.

خالق بازی Shadow of The Colossus معتقد است پروژه جدیدش المان‌های مشابه آثار قبلی و در عین حال غیرمنتظره‌ای را در خود دارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد این بازی جدید در برخی جوانب مشابه ساحته‌های قبلی این بازیساز باشد و در عین حال تاحدودی از آنچه که اوئدا تاکنون ساخته و به واسطه آن شناخته شده تفاوت داشته باشد.

عنوان The Last Guardian آخرین محصول اوئدا و تیمش بوده که در سال 2016 برای کنسول PlayStation 4 منتشر شد و توانست متوسط امتیاز 82 را در وبسایت متاکریتیک به خود اختصاص دهد. این بازی علیرغم این که توانست توجه و تحسین کلی مخاطبین و منتقدان را به دست آورد اما در عین حال بسیاری از گیم‌پلی و مخصوصا کنترل قدیمی و تاریخ مصرف گذشته آن ایراد می‌گرفتند. اثری که پروسه تولیدش هم بسیار طولانی شد و بیش از ده سال طول کشید تا سرانجام توانست روی عرضه به خود ببیند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE]خالق بازی Shadow of The Colossus معتقد است پروژه جدیدش المان‌های مشابه آثار قبلی و در عین حال غیرمنتظره‌ای را در خود دارد [/QUOTE]
    دقیقا همون چیزی که از Ueda میشه انتظار داشت:x
    فقط امیدوارم مثل The Last Guardian پروسه ساختش زیاد طولانی نشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا