اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

سازندگان می‌گویند Hellblade 2 سیستم مبارزات واقع‌گرایانه‌ای خواهد داشت

بازی اول Hellblade تحسین‌های زیادی را بابت ویژگی‌های مختلفش دریافت کرد، از داستان‌سرایی جذاب و دستاوردهای فنی خیره‌کننده‌اش گرفته تا ارائه یک تصویر دقیق از اختلالات روانی؛ اما یکی از زمینه‌هایی که بازی درآن دچار ضعف بود، مبارزات بازی بود. با این‌حال ظاهرا استودیو Ninja Theory قصد دارد تا این کمبود را در عنوان بعدی سری جبران کند.

در مطلب جدیدی که در رسانه Xbox Wire منتشر شده، جزئیات جدیدی در مورد اینکه دقیقا این پیشرفت‌ها چه چیزی خواهد بود، فاش شد. برجسته‌ترین ویژگی در میان آن‌ها، این است که مبارزات در Senua’s Saga: Hellblade 2 بطور کامل موشن کپچر خواهند شد. این یعنی هر حرکتی که از Senua (پروتاگونیست بازی) و دشمنانش در حین مبارزه می‌بینید، به جای اینکه صرفا انیمیشنی باشد کاملا براساس حرکات ضبط شده از بازیگران واقعی می‌باشد.

دام متیوز (Dom Matthews) به عنوان رئیس نینجا تئوری در این مورد گفت: «اگر تمام حرکات مثل دویدن، صعود کردن و جنگیدن ضبط شده باشند، باعث ریشه دواندن بازی در واقعیت می‌شود.»

علاوه بر این، نینجا تئوری تصمیم گرفته است تا در هر مبارزه در بازی فقط روی یک دشمن تمرکز شود. در مصاحبه دیگری که GamesRadar با کارگردان مبارزات بازی داشت، بنوا میکون (Benoit Macon) در اینباره گفت: «دلیل اینکه ما نبردهای تن به تن را برای Hellblade 2 انتخاب کردیم این است که می‌خواهیم Senua در هر رویارویی، احساس غرق شدن در مبارزه را داشته باشد.»

میکون همچنین فاش کرد که مبارزات بازی اغلب از اپیزود Battle of the Bastards در سریال Game of Thrones الهام گرفته شده‌اند! در همین راستا بازی روی نرخ فریم FPS 30 قفل شده تا تجربه سینمایی‌تری از ساخته جدید نینجا تئوری حاصل بشود.

Senua’s Saga: Hellblade 2 در 21 می (1 خرداد) بصورت انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا