اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

بازی Hellblade 2 باعث می‌شود مستقل بودن نسخه اول به چشم بیاید

یکی از بنیانگذاران استودیو Ninja Theory، یعنی Tameem Antoniades می‌گوید: «هدف از ساخت Hellblade 2 کامل کردن نسخه‌ی قبلی آن نیست، بلکه فراتر از آن و در واقع ایجاد تجربه‌ای است که باورپذیرتر و قابل لمس‌تر به نظر برسد.»

Hellblade 2

استودیو Ninja Theory با بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice به جایگاه قابل توجهی دست یافت، بازی‌ای که با توجه به بودجه نسبتاً کم و تیم کوچکی که روی آن کار می‌کردند، سطوح غیرمنتظره‌ای از کیفیت را به نمایش گذاشت.

اگرچه همه چیز در مورد قسمت جدید آن کمی متفاوت به نظر می‌رسد، هم‌اکنون Ninja Theory که استودیوی فرست پارتی Xbox است برای ساخت Senua’s Saga: Hellblade 2 از حمایت کامل مایکروسافت، از نظر مالی و غیر مالی، برخوردار است. این تغییر شرایط مالی و پیشرفت‌های کسب شده قطعا در پروژه‌ی جدید منعکس خواهد شد. Tameem Antoniades اخیراً در صحبت با سایت خبری NME، در مورد جاه طلبی‌های این استودیو در ساخت قسمت دوم این فرنچایز برای پیشی گرفتن از Hellblade 1 و ایجاد تجربه‌ای باورپذیرتر و قابل لمس‌تر صحبت کرد و افزود که “قرار است مستقل بودن Hellblade 1 در برابر نسخه جدید آن کاملا به چشم بیاید.”

استودیو Ninja Theory در حال حاضر سرمایه‌گذاری زیادی روی بررسی محیط و طراحی کاراکترهای بازی، آموزش بازیگران و موارد دیگر کرده است. Antoniades همچنین گفت که همه اینها در راستای انگیزه استودیو برای ایجاد یک بازی باورپذیرتر بوده که بهترین راه برای انجام این کار، نزدیک کردن تمام ویژگی‌ها به واقعیت است.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است، اگرچه هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا