اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

اطلاعات تازه‌ای از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 منتشر شد

استودیو Ninja Theory به‌سختی مشغول کار بر روی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 است. با اینکه تریلر جدیدی از این عنوان مورد انتظار منتشر نشده، اما سازندگان در جریان رویداد اخیر مایکروسافت جزئیات تازه‌ای را از بازی اعلام کردند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Senuas Saga: Hellblade 2

در طی نمایش اخیر Xbox، رئیس استودیو نینجا تئوری یعنی آقای Dom Matthews از طرفداران دعوت کرد تا ویدئوی جدیدی که بر یوتیوب این استودیو قرار داده شده را تماشا کنند. اگر از طرفداران نسخه قبلی بازی باشید، احتمالا با سری ویدئوهای Developer Diary نینجا تئوری آشنا هستید. این ویدئوها اطلاعات جالبی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند که به چگونگی خلق بخش‌های مختلف مجموعه هل بلید مربوط می‌شوند.

اولین قسمت از این مجموعه ویدئویی برای عنوان Senau’s Saga: Hellblade 2 بر روی ستینگ داستانی و جهان بازی تمرکز داشت. آقای Tameem Antoniades، موسس استودیو و همچنین کارگردان و نویسنده نسخه قبلی، در این ویدئو توضیح داد که پس از اتمام کار او بر روی Hellblade: Senua’s Sacrifice، سفری را به‌منظور استراحت به کشور ایسلند انجام داده‌است. به گفته او، این سفر الهام‌بخش باعث شده تا ساخت نسخه دوم هل بلید کلید بخورد.

مدتی بعد، Antoniades همراه با گروهی از فیلم‌برداران به این کشور برگشتند تا بتوانند واقعی‌ترین ایسلند قرن نهمی ممکن را در Senau’s Saga: Hellblade 2 خلق کنند. سازندگان در نظر دارند تا همه چیز (از جمله نورپردازی، صدا، و چشم‌اندازها) در این بازی بر اساس واقعیت باشد.

بازی Senau’s Saga: Hellblade 2 برای اولین بار با یک تریلر خیره‌کننده در جریان مراسم The Game Awards 2019 معرفی شد. این عنوان در تاریخ نامشخصی برای ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا