اخبار بازی

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود

در جدید ترین اخبار بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، اعلام شده که این اثر یکی از بازی‌هایی است که با موتور Unreal Engine 5 توسعه میابد.

Senua's Saga Hellblade 2

پس از اینکه اعلام شد استودیو InXile قصد دارد پروژه بعدی خود را با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 بسازد، حال مشخص شده یکی دیگر از استودیوهای فرست پارتی شرکت Microsoft نیز در حال توسعه یک بازی با این انجین است. طبق پست جدیدی که بر روی بلاگ Xbox Wire قرار گرفت، استودیو Ninja Theory برای ساخت نسخه جدید هل بلید از آنریل انجین 5 استفاده می‌کند.

“قدرت ایکس باکس سری ایکس برای اولین بار با معرفی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 نمایش داده‌شد. تیم توسعه‌دهنده با قدرت ایکس باکس سری ایکس و آنریل انجین 5 مجموعه Hellblade را به سطح جدیدی خواهد رساند. ویدئویی که نمایش داده‌شد و به‌صورت In-engine ضبط شده بود، نمایانگر قدرت Xbox Series X است که در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد و این اجازه را به آن‌ها می‌دهد تا جهان، تجربه و بازی‌ها را به نحوی ارائه دهند که فکرش را نمی‌کردید.”

نسخه دوم هل بلید در جریان رویداید The Game Awards سال گذشته رونمایی شد که جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذاشت. مایکروسافت برای ماه جولای وعده نمایش بزرگی را از سوی استودیوهای فرست-پارتی خود به طرفداران داده‌است و باید دید آیا این بازی نیز بخشی از برنامه مایکروسافت خواهد بود یا خیر.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ نامعلومی بر روی ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا