اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

اولین گیم‌پلی بازی Senua’s Saga: Hellblade II منتشر شد

در ابتدای مراسم The Game Awards، استودیوی نینجا تئوری یک گیم‌پلی خیره‌کننده را از بازی Senua’s Saga: Hellblade II به مخاطبان نمایش داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

درست دو سال پیش بود که استودیوی Ninja Theory همزمان با معرفی کنسول ایکس باکس سری ایکس، از ساخت دنباله هل بلید خبر داد و این عنوان را با تریلری سینماتیک معرفی کرد. اکنون سازندگان پس از دو سال مجددا در مراسم گیم آواردز حضور یافتند و همان‌طور که شایعه شده بود، نمایش جدید و هیجان‌انگیزی را از بازی Senua’s Saga: Hellblade II ارائه دادند.

تریلر جدید شامل یک گیم‌پلی نسبتا طولانی است که مبارزه با یک موجود غول‌پیکر را شامل می‌شود و جلوه‌های بصری خیره‌کننده بازی را به رخ می‌کشد. این‌طور که به‌نظر می‌رسد درگیری‌های درونی سنوئا همچنان بخش مهمی از داستان است و او باری دیگر، در طول بازی صداهایی را در ذهن خود می‌شنود.

استودیوی نینجا تئوری تنها به نمایش ساخته جدید خود بسنده کرد و هیچگونه اطلاعاتی را در مورد بازه زمانی عرضه Senua’s Saga: Hellblade II به اشتراک نگذاشت. این عنوان در زمان نامشخصی برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا