اخبار بازی

تریلر زمان عرضه نسخه گوتی بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد

در حالی که تنها چند روز با عرضه نسخه گوتی بازی Sekiro: Shadows Die Twice فاصله داریم، فرام سافتور تریلر جذابی را به این مناسبت عرضه این ویرایش از بازی و آپدیت‌های آن منتشر کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Sekiro Shadows Die Twice

در تاریخ 29 اکتبر (8 آبان) نسخه فیزیکی بازی سال Sekiro: Shadows Die Twice در کشور ژاپن بر روی PS4 منتشر می‌شود. این نسخه از بازی شامل بهبودها و قابلیت‌های جدیدی خواهد بود که برای دارندگان نسخه فعلی یک روز زودتر از عرضه نسخه فیزیکی به‌صورت آپدیتی رایگان اضافه خواهد شد. این آپدیت امکان ریپلی کردن باس‌ها و انتخاب اسکین را برای کاربران فراهم می‌آورد. همچنین یک حالت آنلاین جدید به بازی اضافه می‌شود و بازیکنان قادرند تا حرکات خود را به مدت 30 ثانیه ضبط و با سایر بازیکنان به‌اشتراک بگذارند. شما می‌توانید جزئیات آپدیت رایگان بازی را از اینجا مطالعه کنید.

نکته جالبی که طرفداران متوجه آن شده‌اند، این است که در تریلر منتشر شده شخصیت گنیچیرو در هنگام باس فایت در حال اجرای حرکت و ضربه تازه‌ای است که در نسخه اصلی وجود ندارد. هنوز مشخص نیست که آیا تمام باس‌ها پس از دریافت آپدیت حرکات تازه‌ای خواهند داشت یا خیر؛ اما اگر اینگونه باشد، انتظار می‌رود به‌زودی استودیو From Software اطلاعات بیشتری را منتشر کند.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. همچنین این عنوان در تاریخ 29 اکتبر (8 آبان) برای گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا