اخبار بازی

پروژه Super Game سگا شامل چندین بازی AAA خواهد بود

سال گذشته بود که شرکت Sega از توسعه پروژه‌ای به‌نام Super game خبر داد و حال این شرکت در قالب یک پرسش و پاسخ بر روی وب‌سایت خود، اطلاعات بیشتری را از پروژه در دست ساختش به اشتراک گذاشته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شرکت Sega

اول از همه، شوجی اوتسومی به عنوان مدیر اجرایی این کمپانی عنوان کرد که پروژه Super game در حقیقت به توسعه چندین بازی AAA مولتی پلتفرم اشاره دارد که هدف آن‌ها، «بازارهای آنلاین و جهانی» است. او توضیح داد که برخی از این پروژه‌ها از همین حالا در دست ساخت هستند. علاوه بر این، سگا همچنین با پروژه سوپر گیم تمرکز ویژه‌ای بر روی جنبه تعاملی گیم‌پلی و مخاطبانی که استریم بازی‌ها را تماشا می‌کنند، دارد:

«ما در حال توسعه چندین عنوان تحت پروژه سوپر گیم هستیم. هر چند این مسئله به هر عنوان بستگی دارد، اما شکی نیست که هر کدام به عنوانی تعاملی تبدیل خواهند شد که از قالب سنتی بازی‌ها فراتر خواهند رفت. برای مثال، در گذشته به افرادی که به تجربه بازی‌ها می‌پرداختند، گیمر گفته می‌شد. اما اکنون تماشا کردن بازی‌ها فرهنگ خاص خود را دارد و ممکن است افرادی که به تماشای بازی‌ها می‌نشینند نیز به عنوان گیمر شناخته شوند. من فکر می‌کنم پتانسیل بزرگی در رابطه بین افرادی که بازی‌ می‌کنند و افرادی که بازی کردن دیگران را می‌بینند، وجود دارد.»

مدیر کل سگا، کاتسویا هیسای نیز اضافه کرد که این شرکت از همین حالا بر روی سیستمی در حال کار است که به بینندگان اجازه می‌دهد تا به بازی استریمرها ورود کنند و بر روی تجربه آن‌ها تأثیر بگذارند. علاوه بر این، سگا می‌گوید که برای اهداف درازمدت پروژه Super game، مواردی مانند کلاود گیمینگ و NFT را جهت گسترش دادن جنبه تعاملی آن در نظر می‌گیرد.

به گفته سگا هنگامی که این پروژه به مراحل اصلی تولید برسد، صدها نفر بر روی آن مشغول کار می‌شوند. همچنین این شرکت همانند بسیاری از سازندگان دیگر، برای توسعه عناوین خود از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر جزئیات کامل‌تر این پروژه و اینکه دقیقا چه بازی‌هایی شامل آن خواهند بود در دسترس نیست. اما سگا تأکید دارد که چهار فاکتور کلیدی برای توسعه سوپر گیم در اولویت هستند: عرضه بازی‌ها به‌صورت مولتی پلتفرم، عرضه بازی‌ها به‌صورت جهانی، پشتیبانی چند زبانه و توسعه بازی‌های AAA.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سگا هم با این تصمیمات نابجا احتمالا به سرنوشت کونامی دچار خواهد شد.شرکتی که توانایی مالی بالایی ندارد می‌خواهد چند پروژه بزرگ را شروع کند که این کار منجر به شکست و ورشکستگی شرکت خواهند شد همچنین همچنین استفاده ازnftهم این پیام را به ما می‌رساند این بازی ها قرار است به ماشین چاپ پول تبدیل شوند که باز هم احتمال شکست کونامی را افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا