اخبار بازی

شرکت سگا یک بازی جدید AAA در گیمزکام معرفی می‌کند

شرکت سگا

امروز شرکت سگا اعلام کرد که در نمایشگاه گیمزکام 2019 شاهد معرفی یک بازی جدید AAA از این کمپانی خواهیم بود. اگرچه هیچ گونه جزئیاتی در خصوص این بازی ارائه نشد اما مشخص شد این اثر متعلق به سازندگان بازی Total War یعنی استودیو Creative Assembly نخواهد بود.

سگا در بیانه خود اظهار کرد بازدیدکنندگان نمایشگاه نام‌برده شاهد اولین نمایش از بازی جدید AAA آن‌ها خواهند بود که تاکنون به صورت عمومی رونمایی نشده است. نام این شرکت در میان حاضران رویداد افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام که در 19 آگوست برگزار می‌شود نیز به چشم می‌خورد. از این رو شاید در همین رویداد از بازی جدید آن رونمایی شود.

پس از انتشار این خبر و گمانه‌زنی‌های صورت گرفته در ساب‌ردیت بازی Total War، گریس کارول (Grace Carroll) مدیر ارشد انجمن این سری تایید کرد که این بازی جدید اشاره شده، ساخته جدید استودیو Creative Assembly نخواهد بود. این مورد هم معرفی نسخه جدید مجموعه بازی Total War و هم رونمایی از IP جدید آن‌ها را منتفی می‌کند. اثری که آگهی‌های استخدام منتشر شده بیان می‌داشتند تیم سازنده بازی Alien: Isolation در حال کار روی یک بازی شوتر قهرمان محور است.

عناوین شرکت سگا در این روزها بسیار زیاد بوده از فرنچایزهایی نظیر Sonic the Hedgehog و Yakuza گرفته و تا Dawn of War و Company of Heroes را شامل می‌شود. بدین ترتیب بدون احتساب یک IP جدید، عناوین بسیاری برای رونمایی وجود خواهند داشت.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. میدونم سگا دیگه هیچ وقت از این بازیا نمیسازه ولی خیلی دلم میخواد یه روزی ip های خفنش تو دوران دریم کست برگردن (مثل headhunter که حکم mgs برا سگا داشت و پر از پتانسیل هم بود) یا ریمیک بشن لعنتیا میدونن ملت sonic adventure میخوان نمیسازن:((
    [QUOTE=”evil dead, post: 4613721, member: 10934″]
    چه ربطی داشت آخه
    سونیک یه جور نماده سگا هست
    [/QUOTE]
    خب نماد باشه که چی؟ خبر درمورد سگا نه سونیک

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا