اخبار بازی

بازی Lost Judgment معرفی شد

شرکت SEGA یک روز پس از لیک شدن دنباله عنوان جاجمنت، به‌صورت رسمی از بازی Lost Judgment رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Lost Judgment

استودیوی RGG این معرفی را در طول استریم Judgment Day انجام داد. این دنباله که در پاییز امسال به‌صورت بین نسلی منتشر می‌شود، داستان یاگامی را پیرامون یک جنایت مرموز نادیده گرفته شده از طرف دادگاه روایت می‌کند. یاگامی اینبار به‌شکل نامحسوس سر از یک مدرسه دبیرستان در می‌آورد. گفته شده که داستان‌های مدرسه‌ای نقش بزرگی را در این عنوان ایفا خواهند کرد.

به گفته سازندگان، حدود 1000 دقیقه دیالوگ در بازی قرار گرفته است. همچنین مینی گیم‌های ریتمی و فعالیت‌های جدیدی را در این دنباله خواهیم دید. علاوه بر این تأیید شد که مبارزات Lost Judgment به‌صورت اکشن ریل تایم خواهد بود و از حالا به بعد بازی‌های سری Yakuza همانند Yakuza: Like a Dragon با مبارزات نوبتی پیش خواهند رفت.

بازی Lost Judgment اولین عنوانی است که در هنگام عرضه به‌صورت جهانی در دسترس تمام مخاطبان قرار می‌گیرد. این بازی در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا