اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

انتشار اخبار جدید بازی Sonic Frontiers در آینده‌ای نزدیک

طبق اعلام مدیر رسانه‌ای Sega of America، بازی Sonic Frontiers همچنان برای تعطیلات سال 2022 برنامه‌ریزی شده و به‌زودی اخبرا جدیدی را از آن خواهیم شنید.

بازی Sonic Frontiers

پس از معرفی کامل بازی در رویداد The Game Awards سال 2021، شرکت Sega جزئیات خاصی را از Sonic Frontiers به اشتراک نگذاشته است. با توجه به اینکه سازندگان از این عنوان سه بعدی پلتفرمر اپن ورلد به عنوان قدم بزرگ بعدی در فرنچایز یاد کرده‌اند، مشخصا طرفداران زیادی مشتاقانه منتظر نمایش و همچنین اطلاعات جدید آن هستند. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، دوست‌داران Sonic زمان زیادی را برای اطلاعات جدید منتظر نخواهند ماند.

در لایو استریم اخیری که از طریق یوتیوب رسمی Sonic the Hedgehog پخش شده، کیتی چرزانوفسکی، مدیر رسانه‌ای شعبه آمریکای سگا به طرفداران اطمینان داده که Sonic Frontiers «هنوز برای عرضه در تعطیلات امسال برنامه‌ریزی شده» و «به‌زودی» اخبار جدیدی از آن منتشر خواهد شد. البته که او به زمان دقیق‌تری اشاره نکرده، اما با نزدیک بودن رویدادهایی مانند Summer Game Fest، احتمال بالایی وجود دارد که طی ماه آینده سگا این اطلاعات را با طرفداران به اشتراک بگذارد.

بازی Sonic Frontiers در تعطیلات سال 2022 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا