اخبار بازی

Sega: عاشقانه می‌خواهیم نسخه HD ریمستر دو بازی Shenmue را عرضه کنیم

Sega اعلام کرد که در حال تحقیق و بررسی بر روی نسخه HD ریمستر «Shenmue 1» و «Shenmue 2» است. با این وجود، سگا این را نیز گفت که مسائل مربوط به لایسنس و مجوز ساخت این نسخه، با یک سری مشکلات مواجه است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.
​​جدا از این صحبتی که از طرف کمپانی اصلی سگا زده شد، آقای Dan Sheridan، مدیر انجمن اروپای سگا نیز اشاره کرد که سگا عاشقانه دوست دارد که این نسخه را همین فردا عرضه کند.

«متاسفانه به همین سادگی نیست که این دو نسخه از «Shenmue» را برای کنسول‌ها و پلتفرم‌های نسل حاضر، پورت کنیم. ما باید مطمئن شویم که هر HD ریمستری، کیفیتی به همان اندازه از کیفیت نسخه اصلی را داشته باشد. برای ساخت ریمستر بازی‌های همه جانبه‌ای مانند «Shenmue 1» و «Shenmue 2»، مشکلات زیادی وجود دارند. مشکلاتی که شامل لایسنس ساخت HD ریمستر آن‌ها است. ما عاشقانه می‌خواهیم که این کار را ممکن سازیم و به واقعیت تبدیل کنیم.» 

خرید از دستگاه‌های Coca-Cola، از ویژگی‌های منحصر به فرد نسخه ژاپنی «Shenmue» بود که البته در نسخه‌های غربی، دستگاهای Jet Cola به جای Coca-Cola وجود داشتند. به نظر می‌رسد که این دو تفاوت در نسخه‌های ژاپنی و غربی، یکی از مشکلات لایسنس ساخت ریمستر بازی باشد. 

«Shenmue» در سال 1999 برای کنسول Sega Dreamcast عرضه شد که با تحسین منتقدان و مردم مواجه شد. سایت GameSpot، آن را یک انقلاب توصیف کرد. «Shenmue 2» نیز دو سال بعد برای Sega Dreamcast عرضه شد. 
کمپین Kickstarter همراه با معرفی سومین نسخه از این فرانچایز در کنفرانس سونی در E3، به راه افتاد. برای ساخت این بازی، حداقل به 10 میلیون دلار بودجه نیاز است ولی کمپین کیک استارتر به اتمام رسید اما همچنان کمک‌های مردمی برای ساخت این نسخه، ادامه دارد. در همان اوایل معرفی بازی، 2 میلیون دلار بودجه جمع شد که به لطف همه‌ی این‌ها، درخت مهارت و rapport system به همراه ماموریت‌های اضافی و مناطق بزرگ و گسترش یافته، در بازی اعمال شده‌اند. 

آقای Yu Suzuki، خالق سری «Shenmue» در توصیف «Shenmue 3» گفت که یک بازی "جهان باز یا Open World به معنای واقعی" خواهد بود.
در وب‌سایت «Shenmue 3»، نشان داده می‌شود که بیش از 6,550,000 دلار بودجه کمک شده است. این بازی قرار است برای PC و PS4 عرضه شود. سونی نیز در ساخت و بازاریابی این بازی کمک می‌کند و تاکنون مشخص نشده است که چقدر از طرف Kickstarter کمک شده است. «Shenmue 3» در دسامبر 2017 عرضه خواهد شد. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا