اخبار بازی

Sega رسما ریمیک Castle of Illusion را تایید کرد

http://www.vgleaks.com/wp-content/uploads/2013/04/castle_of_illusion_boxart_digital.jpg
 

بالاخره بعد از شایعات فراوان شرکت Sega ساخت ریمیک بازی کلاسیک Castle of Illusion را تایید کرد.
سازنده ریمیک بازی شعبه Sega استرالیا است. Castle of Illusion در تابستان عرضه خواهد شد. بازی علاوه بر ریمیک از قابلیت‌های جدید در گیم پلی و گرافیک بصری خوب بهره می‌برد، همچنین دارای قابلیت 2D و 3D نیز است.

Chris Olson معاون رئیس تجارت دیجیتالی شعبه آمریکایی سگا گفت:"
نسخه اصلی Castle of Illusion جزء بازی‌های کلاسیک و بسیار سرگرم کننده و خوب Sega بوده است. بازسازی Castle of Illusion برای Mickey Mouse یک بازی بزرگ را برای نسل جدید ارائه می‌دهد. Mickey این بار به صورت فانتزی برگشته است."

Mai Kawaguchi معاون رئیس بخش دیجیتال Sega در PlayStation Blog اروپا بیان کرد:"
اگر شما نسخه اصلی Castle of Illusion را بازی کرده باشید، شما متوجه می‌شوید که بسیاری از المان‌های مهم بازی که کمک زیادی به پیشرفت بازی در زمان عرضه نسخه اصلی کرده بود نیز در این بازسازی وجود دارد."

ریمیک Castle of Illusion به صورت رسمی در شبکه‌های Xbox Live Arcade, PlayStation Network و Steam منتشر خواهد شد. هیچ صحبتی مبنی بر عرضه بازی بروی Wii U و PS Vita نشده است. اما چندی پیش خرده فروش برزیلی بازسازی Castle of Illusion را برای Wii U‌ و PS Vita درنظر گرفته بود..

نسخه اصلی Castle of Illusion در سال 1990 برای کنسول Sega Mega Drive عرضه گردیده بود.
تصاویر:

27924COI-Announcement-screenshot-1 27925COI-Announcement-screenshot-2 27926COI-Announcement-screenshot-3 27927COI-Announcement-screenshot-4 27928COI-Announcement-screenshot-5

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا