اخبار بازی

فصل چهارم بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

در جدید ترین اخبار بازی‌ها، پس از تأخیری که در عرضه فصل چهارم بازی Call of Duty: Modern Warfare ایجاد شده‌بود، حال استودیو Infinity Ward این آپدیت بزرگ را منتشر کرده‌است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

فصل چهارم بازی Call of Duty Modern Warfare

فصل چهارم بازی همان‌طور که وعده داده شده‌بود، شخصیت محبوب کاپیتان پرایس را در قالب اپراتور جدید به بخش چند نفره اضافه می‌کند. رفع باگ‌ها و افزوده شدن 3 نقشه در کنار سلاح‌های جدید نیز از دیگر ویژگی‌های این بروزرسانی بزرگ است. همچنین فصل چهارم تغییرات بزرگ و کوچکی را در بخش بتل رویال بازی یعنی Warzone به‌وجود آورده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، اضافه شدن یک حالت 50 به 50 به‌نام Rumble به‌شمار می‌رود.

همانند همیشه، بازیکنان بر روی هر سه پلتفرم باید حجم دانلودی نسبتا بزرگی را برای این بروزرسانی دریافت کنند. طبق گزارشات حجم این بروزرسانی برای کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به ترتیب 34 و 48 گیگابایت و برای کاربران رایانه‌های شخصی حدود 50 گیگابایت است. به‌علت رخ دادن مشکلی که به‌نظر می‌رسد شرکت Activision در حال حل کردن آن است، هم‌اکنون حجم دانلودی آپدیت برای بسیاری از کاربران بالای 80 گیگابایت است. با اینحال، پس از نصب شدن این آپدیت حجم نهایی بازی تنها 4 گیگابایت افزایش خواهد یافت.

بازی Call of Duty: Modern Warfare با انتشار در اکتبر سال گذشته، موفق شد که به پر فروش ترین بازی سری در سه ماهه اول عرضه تبدیل شود. شما می‌توانید نقد و بررسی این عنوان را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا