اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

سازندگان برنامه‌ای برای آوردن Sea of Thieves به پلی استیشن VR ندارند

برنامه‌های مولتی پلتفرم مایکروسافت قرار است این ماه با انتشار بازی Sea of Thieves روی پلی استیشن 5 ادامه یابد، و حالا استودیوی توسعه دهنده آن یعنی Rare، بصورت رسمی به برخی از سوالات کاربران پاسخ داده و جزئیات جدیدی را فاش کرده است.

برای شروع توسعه‌دهندگان تایید کرده‌اند که Sea of Thieves از طریق پلی استیشن پورتال (PlayStation Portal)، کنسول بازی از راه دور سونی، قابل بازی خواهد بود. آنان در اینباره گفتند: «ما این را آزمایش کردیم و خوشحالیم که اعلام کنیم Sea of Thieves از طریق پلی استیشن پورتال قابل پخش است.»

با این حال، این بازی چند نفره با تم دزدان دریایی هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن پشتیبانی از یکی دیگر از لوازم جانبی اصلی پلی استیشن، یعنی PS VR2 را ندارد.

البته این خبر با توجه به عدم موفقیت دومین هدست واقعیت مجازی سونی در بازار شوکه کننده نیست، به ویژه از آنجایی که Sea of Thieves سال‌هاست که روی رایانه‌های شخصی در دسترس است اما سازندگان تمایلی به توسعه پورت VR آن نداشته‌اند.

بازی Sea of Thieves در تاریخ 30 آپریل (11 اردیبهشت) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این بازی هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا