اخبار بازی

تعدادی از حیوانات بازی Sea of Thieves توسط گربه‌های واقعی سازندگان صداگذاری شده‌اند

سازندگان بازی Sea of Thieves با انتشار توئیتی تأیید کردند که برای صداگذاری گربه‌های افزوده شده به این عنوان، از حیوانات خانگی آهنگساز و کارگردان موسیقی استودیو Rare استفاده شده است.

بازی Sea of Thieves

بروزرسانی جدیدی که اخیرا برای بازی Sea of Thieves منتشر شده در بخش‌های مختلفی مانند PvP تغییراتی را ایجاد می‌کند، اما چیزی که شاید بیشتر از همه مورد توجه برخی از طرفداران قرار گرفته، اضافه شدن سه نوع گربه به عنوان همراه بازیکنان است که قابلیت شخصی‌سازی نیز دارند. حال استودیو Rare جزئیات جالبی را در مورد نحوه صداگذاری این موجودات دوست‌داشتنی به اشتراک گذاشته است.

در توئیت به اشتراک گذاشته شده توسط Rare، حیوانات خانگی آقای Robin Beanland (کارگردان موسیقی بازی) را می‌بینیم که در حال کمک به صداگذاری بخشی از بازی هستند: ” پشت صداهای میو و خرخر کردن دزدان دریایی پشمالو معرفی شده در بروزرسانی Ships of Fortune، این دو گربه زیبا یعنی “بینز” و “هیب” هستند. تصاویر زیر مربوط به آن‌ها به همراه تیم صداگذاری بازی است.”

بازی (2) Sea of Thievesبازی (Sea of Thieves (1

بازی Sea of Thieves در هنگام عرضه (سال 2018) با واکنش‌های چندان مثبتی روبرو نبود، اما به مرور زمان استودیو Rare با انتشار بروزرسانی‌های بزرگ و کوچک توانست رضایت مخاطبان زیادی را جلب کند. طبق آخرین اعلام شرکت مایکروسافت، این عنوان بیش از 10 میلیون بازیکن در 80 کشور مختلف دارد. استودیو Rare سال گذشته اعلام کرد که هم‌اکنون مشغول توسعه بازی Everwild است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا