اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

ماجراجویی ها و قابلیت های جدید در راه Sea Of Thieves

به نظر می رسد علاقمندان به بازی Sea Of Thieves باید برای سال پیش رو بسیار هیجان زده باشند زیرا استودیو Rare دیروز و در طی یک استریم، برنامه خود برای پشتیبانی از این بازی را در سال 2022 اعلام نمود.

طبق آخرین اعلام این استودیو با سابقه، دو ویژگی جدید داستان سرایی به این بازی سندباکس با محوریت دزدان دریایی در سال جاری اضافه می شود: ماجراجویی ها و معما ها.این دو ویژگی در کنار ویژگی فصل ها که پیش از این معرفی شده بودند،قرار است جهان بازی را از نظر پویایی و زنده بودن به بالا ترین حد خود برسانند.

در ابتدای سال قبل بود که استودیوی ریر ویژگی فصل بندی را برای این بازی معرفی کرد که یک چرخه به ‌روزرسانی سه ماهه بوده و ویژگی ها و مکانیک های تازه ای را به سندباکس بازی اضافه می کرد. طبق برنامه جدید ریر این چرخه فصل ها به دلیل نتایج رضایت بخش خود قرار است همچنان در بازی باقی بمانند و به همین دلیل در ماه مارس قرا است که فصل ششم بازی آغاز شود و قلعه های دریایی سنگی جدیدی را به بازی معرفی کند که از دریای نفرین شده بیرون می آیند. این تجربیات تک نفره برای بازیکنان مختلف سطح بندی می شود و برای به دست آوردن پاداش ها و غارت های با ارزش ، بازیکنان بایستی قدم به میدان مبارزه بگذارند.

ماجراجویی ها

در کنار فصل 6، اولین محصول جدید اضافه شده به چرخه به روز رسانی بازی، بخش Adventures است. ماجراجویی ها در واقع رویدادهای زنده داستان محور هستند که ماهیانه رخ می دهند و معمولاً هر کدام از آنها به مدت دو هفته طول می کشد.

طبق اعلام سازندگان بازی، ماجراجویی‌ها بدین منظور هستند که احساس خطر مداوم را برای جهان بازی به ارمغان بیاورند؛ به گونه ای که حتی افرادی که مدت هاست در جهان بازی و در دریا ها مشغول به گشت و گذار هستند هم دچار حس تکراری بودن نشوند و ماجراهای جدیدی را به طور پیوسته تجربه کنند.

ماجراجویی های داستان محور بازی از زمانی که Sea of ​​Thieves در سال 2018 عرضه شد، تا حدی وجود داشته اند و همواره روندی اپیزودیک با پیشرفت پیوسته داستان را داشته اند. مثل داستان به قدرت رسیدن کاپیتان Flameheart ، یا هیجان ناشی از مشاهده یک مگالودون (نوعی کوسه) و همکاری جهت شکار آن توسط بازیکنان مختلف.

مناطقی از مپ بازی که قدیمی تر هستند هم قرار است به طور مداوم و در طول زمان با پیشروی داستان های بازی دچار تغییر و تحول شوند و این بازیکنان حاضر در بازی هستند که با تصمیمات خود در لحظات کلیدی،سرنوشت داستان را رقم می زنند.

همچنین مشخص شد که اولین ماجراجویی بازی با پاسگاه شن‌های طلایی آغاز می‌شود که توسط یک مه شبح‌آمیز ویران شده است، در حالی که همه افراد درون آن ناپدید شده‌اند و این بازیکنان هستند که باید این پرونده را حل کنند.البته افرادی که به درجه  Pirate Legends در بازی دست یافته اند، به چالش‌های منحصر به فردی در جزایر خالی از سکنه و قبرستان‌های کشتی‌های غرق شده دسترسی پیدا می کنند. سایر ماجراجویی‌ها هم مبتنی بر آوردن تجربیات جدید مختص دزدان دریایی به بازی است، مانند خرید و فروش کالاهای با ارزش باستانی به فروشندگان حاضر در جهان بازی.

معما ها

معما ها در واقع نوعی روایت موازی هستند که در کنار ماجراجویی ها اتفاق می افتند. این ویژگی با الگو گرفتن از بازی های جهان موازی، نکاتی را در داخل و خارج بازی برای بازیکنان آشکار خواهد کرد. در استریم روز گذشته اولین معمایی که قرار است به بازی اضافه شود هم معرفی شد که در آن افراد با یک پرونده قتل قدیمی سر و کار خواهند داشت و بایستی انتظار قربانی شدن یکی از شخصیت های درون بازی را هم داشته باشند.البته اضافه شدن این ویژگی به بازی طبق اعلام سازندگان ممکن است تا چندین ماه به طول بینجامد.

بنا بر اعلام ریر، معما ها به گونه ای طراحی شده اند که ساختاری منعطف تر از ماجراجویی ها را داشته باشند؛ در واقع بازیکنان باید به طور همزمان به  تعیین زمان حل پازل، میزان پیشروی و گم شدن خود و سایر بازیکنان در طول مسیر توجه کنند.

در پایان شایان دکر است که هدف ریر از مانور بر روی این 3 بخش معرفی شده(فصول،ماجراجویی ها و معما ها) تبدیل Sea of ​​Thieves به یک دنیای زنده می باشد تا بازیکنان همواره انگیزه خود را برای گشت و گذار در این جهان پر رمز و راز حفظ کرده و هر چه بیشتر از قرار گرفتن در نقش یک دزد دریایی لذت ببرند.

بازی Sea Of Thieves هم اکنون بر روی پلتفرم های PC، Xbox Series X/S، Xbox One در دسترس می باشد.

برای اطلاع از اخرین اخبار دنیای گیم با بازی سنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا