اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

تنظیمات گرافیکی جدیدی به بازی Sea of Thieves اضافه شده است

با عرضه بروزرسانی آخر بازی Sea of Thieves، دارندگان بازی بر روی کنسول ایکس باکس سری ایکس گزینه گرافیکی جدیدی را دریافت کردند.

بازی Sea of Thieves

تا قبل از انتشار بروزرسانی اخیر، بازی Sea of Thieves با وضوح تصویر 4K و به صورت شصت فریم بر ثانیه بر روی کنسول ایکس باکس سریز اکس اجرا میشد. حالا پس از آغاز فصل اول بازی، گزینه جدیدی به بازی اضافه شده است که به دارندگان کنسول ایکس باکس سریز اکس اجازه می‌دهد تا بازی را با وضوح تصویر 1080 و به صورت صد و بیست فریم بر ثانیه تجربه کنند.

تیم سازنده Sea of Thieves اعلام کرده است که محتوای جدید بازی به صورت فصلی و هر سه ماه یکبار عرضه خواهد شد. همچنین شاهد رویدادهای زنده‌ای مانند Fate of the Damned‌ هم خواهیم بود که جوایز و ویژگی‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد. به گفته مایک چپمن، کارگردان ایده‌پرداز بازی، سیستم پیشرفت Sea of Thieves تغییرات چشمگیری خواهد داشت و هر جلسه بازی شما ارزشمندتر می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد کار استودیو Rare با بازی Sea of Thieves به اتمام نرسیده است و در یک سال آینده شاهد اتفاقات جذابی در این بازی خواهیم بود.

بازی Sea of Thieves هم‌اکنون بر روی کنسول‌های ایکس باکس و پی سی در دسترس است و شما می‌توانید از طریق سرویس Xbox Game Pass آن را تجربه کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا