اخبار بازی

SE احتمال عرضه Kingdom Hearts Collection برای PS4 را رد نکرد

شرکت «اسکوئر انیکس» احتمال عرضه یک نسخه کالکشن از سری «Kingdom Hearts» برای کنسول PS4 را رد نکرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید

.

«Kingdom Hearts HD 1.5 Remix» و «Kingdom Hearts HD 2.5 Remix» که بیشترین بخش از سری «Kingdom Hearts» را شامل  می‌شوند، تنها بر روی کنسول PS3 قابل دسترسی هستند، هرچند شرکت «اسکوئر انیکس» احتمال عرضه یک پورت از این عناوین بر روی کنسول PS4 را رد نکرده است.

 

آقای «Tai Yasue» یکی از کارگردان‌های عنوان «Kingdom Hearts III» در مصاحبه با سایت «گیم‌اسپات» پیرامون این مسئله چنین می‌گوید.
«ما هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و هیچ چیز معرفی نشده است. ما به هواداران و بازیکنان خود گوش داده و می‌بینیم که آنها در مورد این (کالکشن برای PS4) چه فکر می‌کنند – و بله من نمی‌توانم احتمال عرضه آن را رد کنم، هرچند هنوز و در این لحظه چیزی را معرفی نمی‌کنیم.»

 

پس از آن آقای «Yasue» اشاره‌ای کوتاه به عنوان «Kingdom Hearts III» داشته و می‌گوید که توسعه این عنوان به صورت کامل در جریان بوده و «به خوبی پیش می‌رود».

 

قبل از عرضه «Kingdom Hearts III» برای کنسول‌های PS4 و Xbox One، قرار است دسامبر امسال عنوان «Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue» بر روی کنسول PS4 منتشر شود.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا