اخبار بازی

بازی Scarlet Nexus در زمان عرضه بر روی گیم پس قرار نمی‌گیرد

علی‌رغم شایعه‌ای که اخیرا مطرح شده بود، سازندگان بازی Scarlet Nexus رسما اعلام کرده‌اند که در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه این عنوان بر روی ایکس باکس گیم پس وجود ندارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Scarlet Nexus

شایعه احتمال قرار گرفتن اسکارلت نکسوس در زمان عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass ابتدا از طرف جف گراب، نویسنده وب‌سایت ونچربیت مطرح شده بود. اما شرکت Bandai Namco با انتشار بیانیه‌ای از طریق VGC این شایعه را رد کرده. یکی از سخن‌گویان باندای نامکو در این بیانیه گفته:

«در حال حاضر ما هیچ برنامه‌ای برای قرار دادن Scarlet Nexus بر روی Xbox Game Pass نداریم و هیجان زده‌ایم تا بازی را در تاریخ 25 ژوئن (4 تیر) بر روی PlayStation 4، PlayStation 5،  Xbox Series X|S، Xbox One و PC عرضه کنیم.»

با اینکه ابتدا قرار بود Scarlet Nexus در سال گذشته منتشر شود، اما تاریخ انتشار بازی دچار تأخیر شد و حال چند هفته دیگر منتشر می‌شود. دموی این عنوان نقش‌ آفرینی دو شخصیت قابل بازی با قابلیت‌های مختلف را در بر دارد و هم‌اکنون برای همه کنسول‌ها در دسترس است. شما می‌توانید جزئیات دموی Scarlet Nexus از اینجا ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا