اخباراخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

سازندگان Scarlet Nexus از تاثیر مثبت گیم پس بر افزایش محبوبیت بازی می گویند

بازی اکشن نقش آفرینی Scarlet Nexus ساخته باندای نامکو که چند ماه پس از عرضه به سرویس اشتراکی گیم پس افزوده شد، بر طبق گفته های سازندگانش به نظر می رسد از راهیابی به این سرویس سود مناسبی برده برده است.

سال 2021 برای Bandai Namco سال بسیار شلوغی بود، زیرا دو بازی RPG اکشن جدید را با نام های Scarlet Nexus و Tales of Arise  در این سال منتشر کرد که هر دوی آن ها هم از نظر فروش و هم از نظر منتقدین عملکرد خوبی را ثبت کردند.

به گفته توسعه دهندگان بازی Scarlet Nexus که مدتی پس از انتشار از طریق Xbox Game Pass در دسترس قرار گرفت ،حضور این بازی در سرویس اشتراکی مایکروسافت باعث شده تا افراد بیشتری با این بازی آشنا شوند و به تجربه آن بپردازند.

کیتا آیزوکا، تهیه کننده Scarlet Nexus اخیراً در مصاحبه ای بیان کرد که از زمان اضافه شدن اسکارلت نکسوس به گیم پس،میزان محبوبیت بازی افزایش یافته و همچنین بازی بیشتر دیده شده است. وی در بخشی دیگر از صحبت های خود اذعان دارد که این سرویس به افزایش فروش DLC ها و محتوا های اضافی بازی هم کمک شایانی کرده است.

Scarlet Nexus به عنوان یک IP جدید عملکرد موفقی داشت و بازی با محیط مغزی به خوبی پیاده سازی شده و سیستم مبارزات اکشن و سرتاسر هیجانی خود مخاطبان را به خوبی تحت تأثیر قرار داده است.به همین ترتیب سازندگان هم امیدوارند تا در نسخه های بعدی قدم های بیشتری را در زمینه پیشرفت این عنوان رقم بزنند.

Scarlet Nexus هم اکنون برای پلتفرم های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس است.شما می توانید نقد و بررسی این بازی را از طریق این لینک مطالعه کنید.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای گیم با بازی سنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا