اخبار بازی

صحبت‌های کارگردان بازی Scarlet Nexus در مورد ساخت یک دنباله احتمالی

کنجی آنابوکی، کارگردان بازی Scarlet Nexus در مصاحبه‌ای اعلام کرده که دوست دارد تا یک دنباله با موضوعاتی بزرگسالانه‌تر را برای این عنوان بسازد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Scarlet Nexus

با اینکه بازی Scarlet Nexus با نمرات و بازخوردهای نسبتا خوبی مواجه شد، اما ناشر بازی یعنی شرکت Bandai Namco تاکنون برنامه‌ای را برای ساخت دنباله آن اعلام نکرده است. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که کنجی آنابوکی، کارگردان نسخه اول به ساخت یک بازی جدید از Scarlet Nexus علاقه دارد.

او اخیرا با وب‌سایت Inverse مصاحبه‌ای داشته و در بخشی از صحبت‌های خود گفته: «اگر دنباله‌ای در کار باشد، شخصا می‌خواهم که از موضوع ابرقدرت در زمینه‌های دیگری بجز مبارزات استفاده کنم. می‌توان با پرداختن به موضوعاتی مانند خطرات داشتن ابرقدرت یا استفاده از آن‌ها، جهان و ستینگ داستانی بازی را به گونه‌ای خلق کرد تا حتی برای مخاطبان بزرگسال‌تری نیز جذابیت داشته باشد.»

آنابوکی همچنین اشاره کرد که می‌خواهد در دنباله احتمالی بازی، کاتسین‌ها را بهبود دهد. کاتسین‌های Scarlet Nexus با استایل کامیک بوک مانندی نمایش داده می‌شوند؛ البته کاگردان بازی می‌گوید که دوست دارد در کنار بهبود دادن‌شان، همچنان آن‌ها را همانند نسخه اول به‌شکل خاص و ویژه‌ای نگه دارد.

او در پایان ضمن تشکر از حمایت طرفداران، به آن‌ها اطمینان داد که «تمام بازخوردها و انتقاد سازنده» جامعه کاربری بازی را نظاره می‌کند و نظرات کاربران چیزی است که آینده آی پی Scarlet Nexus را می‌سازد. بنابراین باید دید که اگر باندای نامکو به ساخت دنباله این بازی چراخ سبز نشان دهد، با چه نوع عنوانی مواجه خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا