اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

دموی بازی Scarlet Nexus برای کنسول‌‌های ایکس باکس منتشر شد

کاربران کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس می‌توانند از همین حالا تا تاریخ 27 می (6 خرداد) دموی رایگان بازی Scarlet Nexus را دانلود کنند. با بازی سنتر و جدیدترین  اخبار بازی همراه شوید.

بازی Scarlet Nexus

این دمو شامل دو شخصیت قابل بازی می‌شود که هر کدام استایل‌های مبارزه متفاوتی را ارائه می‌دهند. مبارزات و درخت مهارت شخصیت Yuito Sumeragi مناسب با درگیری‌های از راه نزدیک طراحی شده‌اند، در حالی که شخصیت Kasane Randall از راه دورتر به دشمنان حمله می‌کند و تمرکز زیادی بر روی سرعت و چابکی دارد.

بازی Scarlet Nexus ابتدا در رویداد بزرگ سال گذشته مایکروسافت معرفی شده بود. داستان بازی در آینده‌ای دور و در کشوری به‌نام New Himuka جریان دارد، جایی که تکنولوژی و قدرت‌های ذهنی تکامل یافته‌اند و به‌شکل خاصی با بشریت هم‌سو شده‌اند. انسان‌ها قابلیت‌های مختلفی را به‌دست آورده‌اند، از قدرت کنترل آتش گرفته تا دیدن چیزهایی که پنهان هستند.

همانطور که گفته شد، دموی منتشر شده تا 6 خرداد در دسترس کاربران کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس قرار دارد. پس از آن، در تاریخ 7 خرداد این دمو برای کاربران پلی استیشن نیز منتشر می‌شود. شرکت Bandai Namco در حال حاضر اطلاعاتی را مبنی بر عرضه دمو بر روی PC اعلام نکرده است.

عنوان نقش آفرینی و هک اند اسلش Scarlet Nexus در تاریخ 25 ژوئن (4 تیر) در کنار کنسول‌های Xbox One و Xbox Series X/S، برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا