اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

بازی Scarlet Nexus معرفی شد

یکی از بازی‌هایی که در جریان برنامه Inside Xbox همراه با تریلر گیمپلی معرفی شد، بازی Scarlet Nexus بود که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

بازی Scarlet Nexus

سازندگان سری محبوب Tales در حال کار کردن بر روی این عنوان هستند و ناشر بازی نیز شرکت Bandai Namco است. داستان بازی از این قرار است که در آینده‌ای دور، نوعی هورمون خاص در مغز انسان‌ها کشف می‌شود که به آن‌ها قابلیت‌های فرا طبیعی می‌دهد و دنیا برای همیشه تغییر می‌کند. درست زمانی که بشر در حال ورود به دوره‌ای جدید است، موجودات عجیبی از آسمان به سمت زمین هجوم می‌آوردند که تنها تشنه رسیدن به یک چیز هستند: مغز انسان.

تهیه‌کننده بازی می‌گوید که نسل بعدی کنسول‌ها به تیم سازنده این امکان را می‌دهد که تمام پتانسیل بازی Scarlet Nexus را نشان دهند. به گفته او بازیکنان می‌توانند انتظار جلوه‌های بصری باکیفیت و فریم ریت بالا را در کنار انیمیشن‌های پویا در مبارزات داشته‌باشند.

یکی از اعضای ارشد Bandai Namco حتی مدعی شده‌است که Scarlet Nexus چشم‌انداز گیمرها را نسبت به عناوین JRPG تغییر خواهد داد. او می‌گوید که بازی Scarlet Nexus قصد دارد سیستم مبارزات خاصی را معرفی کند که توازن خوبی بین سرعت و ظرافت و برنامه‌ریزی و استراتژی را برقرار سازد. به‌نظر می‌رسد مراحل ساخت این عنوان از سال‌ها پیش و با دادن آزادی عمل کامل به تیم سازنده آغاز شده‌است.

بازی Scarlet Nexus در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان، اکس باکس سری اکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. همچنین کاربران اکس باکس وان می‌توانند با خرید این عنوان بر روی کنسول نسل فعلی، به نسخه نسل بعدی بازی نیز به‌صورت رایگان دسترسی داشته‌باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا