اخبار بازی

بازی Scalebound از نو ساخته نمی‌شود

آقای Phil Spencer به تازگی در مورد پروسه ساخت بازی Scalebound و درس‌هایی که از آن گرفته، به شکل واضح‌تری صحبت کرده‌است. این عنوان که قرار بود یکی از بازی‌های انحصاری کنسول Xbox One باشد، در سال 2017 کنسل شد.

بازی Scalebound

در پادکستی که اخیرا از طریق IGN پخش شد، سوالاتی پیرامون احیای بازی Scalebound از فیل اسپنسر پرسیده‌شد که رئیس برند Xbox بلافاصله پاسخ داد این اتفاق نمیوفتد. البته او گفت که احترام زیادی برای استودیو Platinum Games و آقای Hideki Kamiya قائل است و نه تنها خصومتی با آن‌ها ندارد، بلکه مدام باهم درحال صحبت کردن هستند.

اسپنسر در مورد معرفی بازی Scalebound گفت که آرزو می‌کند اینکار را به تعویق انداخته بود: “ما سعی کردیم تا چیزی را امتحان کنیم، اما نتیجه نداد. من بابت اینکه تا این حد به شکل عمومی راجع‌به Scalebound صحبت کردیم، پشیمان هستم. من با Scalebound و Fable Legends درس‌هایی را در مورد عمومی بودن بیش از حد، پیش از اینکه یک برنامه باورپذیر داشته‌باشیم، آموختم.”

در نهایت نیز فیل اسپنسر گفت: “ما عاشق ایده‌هایی بودیم که میخواستیم آن‌ها را امتحان کنیم، و مشخصا دوست داشتیم که یک بازی عالی را به دست مشتریان برسانیم. ما درحال کار کردن بر روی این عنوان نیستیم. من امروز در Platinum Games حضور ندارم اما تقریبا مطمئنم آن‌ها نیز درحال ساختنش نیستند. کنسل شدن Scalebound چیزی است که مدت‌ها از آن عبور کرده‌ایم و من نیز این مورد را نقطه قوتی در شغل خود نمی‌بینم.”

پیش‌تر رئیس استودیو Platinum Games (آقای Atsushi Inaba) عنوان کرده‌بود که در کنسل شدن این بازی، نباید به تنهایی مایکروسافت را مقصر دانست و مشکلاتی که در ساخت این بازی به وجود آمد، به هر دو طرف برمیگردد.

مطالب پیشنهادی:

برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. خیلی خوشم میاد از ریسک پذیری مایکروسافت. تا چیز واقعا جدیدی در کار نباشه سمتش نمیره.

    این طبیعیه که یه پروژه انقلابی ممکنه به بن بست منتهی بشه. من SB رو اصلا fail نمیدونم بلکه یه تجربه است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن