اخبار بازی

Santa Monica به دنبال جذب نیرو برای ساخت عنوان Open World

بر اساس لیستی که در Gamasutra منتشر شده است، به نظر می‌رسد که استدیوی Santa Monica سازنده سری God of War به دنبال یک طراح ارشد برای یک بازی Open World می‌باشد. علاوه بر آن، Santa Monica خواسته است که آن فرد تجربه‌ی کار روی عناوین شوتر اول شخص و شوتر سوم شخص یا مبارزات با وسیله‌ی نقلیه را داشته باشد.
با این وجود می‌توان نتیجه گرفت که Santa Monica در حال ساخت یک بازی Open World جدید می‌باشد و برای این کار به دنبال یک طراح ارشد برای سیستم مبارزه‌ای این می‌گردد. به‌نظر می‌رسد که سانتا مونیکا قصد دارد با استخدام یک طراح ارشد از ایده‌های وی استفاده کند تا بیشتر تمرکز خود را روی طراحی شخصیت‌ها و باس‌های این بازی بگذارد.
با انتشار این خبر، به‌نظر می‌رسد که سانتا مونیکا از همین حالا ساخت پروژه‌ی نسل بعدی خود را شروع کرده است. اخیراً هم این استدیو در صفحه‌ی توئیتر خود اعلام کردند که ممکن است برای آن‌ها اتفاق جدیدی در E3 بیفتد.
دیروز عنوان جدیدی از سوی سانتا مونیکا با همکاری استدیوی London studio Honeyslug معرفی شد که Hohokum نام داشت. آخرین عنوان استدیوی Santa Monica نیز God of War: Ascension نام داشت که یک Prequel از این سری بود.
با انتشار این خبر، می‌بایست خود را برای E3 2013 و کنفرانس سونی آماده کنید. زیرا ممکن است عنوان Open World استدیوی Santa Monica معرفی شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا