اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Sand Land مشخص شد

در ژوئن سال گذشته، شرکت Bandai Namco از یک بازی اکشن نقش آفرینی به نام Sand Land رونمایی کرد که براساس مجموعه مانگاهای کوتاهی به همین نام اثر آکیرا توریاما، ساخته می‌شد؛ حالا ظاهرا ناشر ژاپنی به طور رسمی از تاریخ عرضه آن پرده برداشته است.

در تریلر جدیدی که Bandai Namco از این بازی منتشر کرد، مشخص شد که Sand Land در تاریخ 25 آوریل (6 اردیبهشت 1403) در ژاپن و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و سپس یک روز بعد (7 اردیبهشت) هم بصورت جهانی منتشر خواهد شد. البته که از همین امروز می‌توانید بازی را پیش خرید بکنید.

Bandai Namco همچنین علاوه بر نسخه اصلی بازی، یک نسخه دیلاکس 70 دلاری را به شما پیشنهاد می‌کند که شامل پاداش‌های خاص پیش خرید بازی و چهار DLC آن می‌شود؛ نسخه Collector’s Edition هم 130 دلار قیمت دارد و علاوه بر موارد بالا، شامل یک مجسمه قابل تنظیم از شخصیت Beelzebub هم می‌شود.

Sand Land داستان شاهزاده Beelzebub و همراهانش را روایت می‌کند در تلاش برای یافتن یک چشمه افسانه‌ای به صحرا می‌روند. بازیکنان در این عنوان قدرت‌های Beelzebub را کنترل می‌کنند، با انواع دشمنان مقابله می‌کنند و مهم‌تر از همه، انواع تانک‌ها و وسایل نقلیه را برای پیگیری مبارزات و پیمودن مسیر می‌سازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا