اخبار بازی

صداپیشه سم فیشر از بازگشت بازی Splinter Cell خبر می‌دهد

صداپیشه سم فیشر در نسخه ایتالیایی سری Splinter Cell باری دیگر به بازگشت این مجموعه محبوب اشاره کرده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Splinter Cell

مدت زیادی است که طرفداران ژانر مخفی‌کاری در انتظار نسخه جدیدی از سری اسپلینتر سل هستند. با اینکه هنوز شرکت Ubisoft نسخه جدیدی از این سری را معرفی نکرده، اما به‌تازگی آقای Luca Ward (صداپیشه سم فیشر) برای چندمین بار از بازگشت Splinter Cell سخن گفته‌است.

او در بخشی گفت و گوی خود با وب‌سایت Multiplayer.it گفت: “یک بازگشت نهایی برای Splinter Cell وجود دارد، البته در مورد آن زیاد مطمئن نیستم. آن‌ها (یوبیسافت) هنوز تصمیم نهایی را در خصوص اینکه این کار را در امسال و یا سال2021 انجام دهند، نگرفته‌اند. پیش‌تر قرار بود که این اتفاق در طول همین امسال صورت پذیرد، اما در 2020 پروژه‌های بزرگی متوقف شدند. برخی بازی‌های دیگر نیز مانند Cyberpunk 2077 همین امسال منتشر می‌شوند که کار من در این پروژه تقریبا رو به‌اتمام است.”

در نهایت نیز او بر روی بازگشت اسپلینتر سل شدیدا تأکید کرد. اما همان‌طور که گفته شد، این اولین باری نیست که آقای Luca Ward به چنین چیزی اشاره می‌کند. او پیش‌تر نیز در سال 2018 از بازگشت Splinter Cell خبر داده بود و هنوز مشخص نیست که آگاهی او بخاطر کار کردن بر روی نسخه جدید این عنوان است و یا صحبت‌های او بر اساس شنیده‌هاست.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”vivanred, post: 4809411, member: 28887″]
    تا وقتی که رسمی نیان اعلام کنن به شخصه دیگه برام مهم نیست کی چی میگه یا شایعه در مورد این بازی چیه UBI هم خودش مسخره کرده کارکتر و بازی به این محبوبی به عنوان شخصیت تو کلی بازی اورده جز اینکه بازی خودش بسازه مسخره کرده فکر میکنه ملت احمقن برای یک شخصیت برن یک بازی دیگش بگیرن که چی سم فیشر انجا هم هستش . 😐
    [/QUOTE]
    شایعه ای هم درمورد حضور پیداکردن سم فیشر توی بازی R6 وجود داره. یعنی بدبخت تو همه ی بازی های اخیر یوبیسافت هست الی بازی خودش :)).

  2. تا وقتی که رسمی نیان اعلام کنن به شخصه دیگه برام مهم نیست کی چی میگه یا شایعه در مورد این بازی چیه UBI هم خودش مسخره کرده کارکتر و بازی به این محبوبی به عنوان شخصیت تو کلی بازی اورده جز اینکه بازی خودش بسازه مسخره کرده فکر میکنه ملت احمقن برای یک شخصیت برن یک بازی دیگش بگیرن که چی سم فیشر انجا هم هستش . 😐

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا