اخبار بازی

Sakaguchi: به ساخت Final Fantasy افتخار میکنم

Hironobu Sakaguchi خالق فرنچیز بسیار محبوب Final Fantasy در گفتگوی اخیر خود بیان کرد که او افتخار می کند که Final Fantasy 1 را ساخته است. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

Sakaguchi بیان کرد:"

هیچ تضمینی وجود نداشت که ما بتوانیم این بازی را بسازیم، مسائل نگران کننده زیادی در مورد این پروژه وجود داشت. تیم اصلی بازی فقط از 4 نفر تشکیل شده بود، وقتی پروژه پیچیده شد و ما در آخر پروژه بودیم تیم ما حدود 10 نفر بود. اتفاقات زیاد و متفاوتی در طول توسعه بازی انجام گرفت، ولی هیچ کدام مهم نیست چرا که من رابط خوبی با تیم کوچک خود داشتم. با یک تیم کوچک شما می توانید به بقیه اعتماد کنید و رابطه خوبی با آنان ایجاد کنید که رابطه ای بسیار عمیق تر و قوی تر باشد.

تلاش تیم کوجک من باعث شد Final Fantasy I به یکی از موفق ترین فرنچیزهای بازی های ویدئویی تبدیل شود. اما پس از ساخت یکی از بزرگترین عناوین یعنی Final Fantasy VII بیشتر احساسات من و خاطرات من مربوط به Final Fantasy I است که حتما یکی از بزرگترین بازی های این فرنچیز است."
 
او کارگردانی سری و تهیه کنندگی چندین عنوان از جمله The Last Story,Parasite Eve II, Lost Odyssey و Chrono Trigger را نیز برعهده داشته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا