اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

نقشه راه محتویات آینده بازی Saints Row مشخص شد

در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان بازی Saints Row از نقشه راه خود برای محتویات این عنوان رونمایی کرده‌اند که شامل دو اکسپنشن و چند آپدیت رایگان می‌شود.

بازی Saints Row

هر چند ریبوت Saints Row با بازخورد ضعیفی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد، اما استودیوی Volition همچنان برنامه دارد تا با انتشار محتویات مختلفی از این عنوان پشتیبانی کند. اولین محتوای در نظر گرفته شده، پک Dead Island 2 است که در تاریخ 11 آپریل (22 فروردین) به‌دست بازیکنان می‌رسد. این کراس‌اور در کنار آیتم‌های تزئینی مرتبط به دد آیلند 2، سلاح جدیدی را نیز به بازی اضافه می‌کند و به‌طور رایگان منتشر می‌شود.

یک ماه پس از آن (ماه می)، نوبت به انتشار اکسپنشن The Heist and The Hazardous می‌رسد که شامل سه ماموریت داستانی جدید است. در کنار آن، سازندگان در نظر دارند تا همزمان با این اکسپنشن، بزرگ‌ترین آپدیت رایگان بازی را نیز منتشر کنند. این آپدیت محیط جدیدی را در بر دارد و بهبودهای بزرگی از جمله بازسازی مبارزات و اضافه شدن حالت عکس‌برداری سلفی را به همراه می‌آورد.

پس از آن، در ماه جولای (تیر/مرداد) دومین اکسپنشن بازی که Doc Ketchum’s Murder Circus نام دارد، به همراه یک آپدیت رایگان دیگر در دسترس خواهد بود. البته سازندگان در حال حاضر اطلاعات چندانی را در خصوص محتویات اکسپنشن دوم به اشتراک نگذاشته‌اند، اما گفته شده که بازیکنان می‌توانند انتظار یک مود تک‌نفره جدید را داشته باشند.

در ادامه اکسپنشن سوم و نهایی بازی که هنوز نام آن اعلام نشده، در ماه آگوست (مرداد/شهریور) از راه می‌مرسد. جزئیات این اکسپنشن نیز در حال حاضر مشخص نیست، اما سازندگان وعده داده‌اند که هم‌زمان با این اکسپنشن، آپدیت رایگان دیگری را جهت اعمال بهبودهای بیشتر و همچنین افزودن یک منطقه جدید دیگر منتشر خواهند کرد.

در پایان، شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر بررسی بازی Saints Row را از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا