اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

ریبوت بازی Saints Row معرفی شد، عرضه در اوایل 2022

استودیوی Volition همانطور که وعده داده بود، در جریان افتتاحیه رویداد گیمزکام امسال از نسخه جدید سری Saints Row رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Saints Row

بازی در ابتدای رویداد با یک تریلر CGI معرفی شد که شخصیت‌های داستان را نشان می‌دهد. Saints Row جدید یک ریبوت است که شخصیت‌ها و ستینگ کاملا تازه‌ای را شامل می‌شود. بازیکن با سه شخصیت که هر کدام از گروه‌های مختلفی هستند همراه خواهد شد تا کنترل شهر Santo Ileso را در دست بگیرد. طراحی این شهر، با الهام از مناطق جنوب غربی آمریکا صورت گرفته است.

سازندگان قابلیت کواپ را نیز تأیید کرده‌اند و بدین ترتیب می‌توانید به‌صورت آزادانه با دوستان خود به تجربه بازی بپردازید. در لحظات پایانی نمایش، بخش‌های اندکی از گیم‌پلی ریبوت Saints Row نیز نشان داده شد. Volition وعده می‌دهد که این عنوان اپن ورلد، انواع و اقسام سلاح‌ها و وسایل نقلیه را در اختیار پلیرها قرار خواهد داد. همچنین گفته شده امکانات شخصی‌سازی برای پروتاگونیست، گروه شما و وسایل نقلیه، گسترده‌تر از همیشه خواهند بود.

بازی Saints Row در تاریخ 25 فوریه 2022 (6 اسفند 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا