اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Saints Row تا آگوست سال بعد تأخیر خورد

استودیوی Volition اعلام کرده که ریبوت بازی Saints Row اکنون بجای ماه فوریه، با حدود 6 ماه تأخیر و در تاریخ 23 آگوست 2022 (1 شهریور 1401) منتشر خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Saints Row

فصل تأخیر بازی‌ها هنوز هم به پایان نرسیده و  این‌بار جدیدترین بازی بزرگی که به‌خاطر شیوع کووید-19 تاریخ آن به تعویق افتاده، نسخه جدید Saints Row است. جیم بون، مدیر بخش خلاقیت استودیوی Volition در بیانیه‌ای اعلام کرده که تیم سازنده برای ساخت بهترین نسخه سری به زمان بیشتری احتیاج دارد.

«اولویت ما این است که بهترین بازی سری Saints Row را خلق کنیم. اگر بازی در تاریخ قبلی عرضه می‌شد، به استانداردهایی که برای خودمان تعیین کرده‌ایم و شما انتظار آن را دارید نمی‌رسیدیم. تیم سازنده برای دست‌یابی به چشم‌انداز خود، به زمان بیشتری نیاز دارد. ما در حال اصلاح برخی بخش‌ها هستیم و خارج از کیفیت کلی و پالیش، تغییرات زیادی در بازی اعمال نمی‌شود.

در کمال صداقت، ما تأثیری که کووید بر روی برنامه زمان‌بندیمان داشت را دست‌کم گرفتیم. البته که همه افراد تیم ما به‌سرعت با برنامه کار کردن از خانه سازگار شدند و با بازدهی بسیار بالا به فعالیت خود ادامه دادند.»

او در ادامه باری دیگر اشاره کرد که ریبوت Saints Row بزرگ‌ترین و بهترین نسخه سری خواهد بود و این زمان اضافه برای خلق چنین عنوانی، ضروری است. همچنین تیم بون در مورد داستان بازی و شخصیت‌های آن که پس از معرفی اولیه با برخی واکنش‌های منفی مواجه شد، اعلام کرد که سازندگان هیچ‌گونه تغییری را در آن‌ها اعمال نخواهند کرد:

«خیالتان راحت باشد، هیچ تغییری در داستان یا شخصیت‌ها یا هر آنچه که در سال‌های اخیر با عشق فراوان متصور شده‌ایم و آن‌ها را با شما به اشتراک گذاشتیم، ایجاد نمی‌شود.»

بازی Saints Row در تاریخ 1 شهریور 1401 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا