اخبار بازی

Saints Row 4 بزرگ‌تر از قبل است

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گویا Saints Row 4 با استفاده از موارد فانتزی می‌خواهد موارد دیوانه‌واری را پیاده سازی کند. با این حال بر طبق اطلاعات بدست آمده موارد زیادی قرار است به این نسخه اضافه شود که با این حال آن‌ها از نسخه‌های قبلی نشأت گرفتند. همین‌طور طرفداران باید بدانند که بازیکنان می‌توانند کارهایی که در نسخه‌ی قبلی انجام می‌دادند را در این نسخه تکرار کنند و از آن لذت ببرند. هم‌چنین آن‌ها قصد دارن که در آینده DLCهایی برای Saints Row 4 عرضه کنند که به نظر می‌رسد روند خوبی را طی می‌کند.
کارگردان هنری این بازی آقای Steve Jaros در گفتگویی که با Destructoid داشت، گفت: "اگر بخواهیم این نسخه را از نظر اندازه مراحل با نسخه‌های گذشته مقایسه کنیم، تفاوت زیادی مشاهده نمی‌گردد اما اگر از نظر Open-World با یکدیگر مقایسه شوند، مطمئناً شما چیزهای بیشتری در Saints Row 4 خواهید دید."
وی افزود: "خیلی از طرفداران نگران این هستند که شاید این همه امکانات روی دیسک کافی نباشد اما من باید به آن‌ها بگویم شما هیچ ایده‌ای در این مورد نخواهید داشت و حتی هنوز برای دیدن عظمت SR4 آمادگی ندارید."
وی تصریح کرد: "در یکی از روزها من داشتم با آن چیزی که ساخته‌ایم بازی می‌کردم و دیالوگ‌های مراحل متفاوت را مرور می‌کردم. من در یک لحظه به پای خود می‌ایستم و با خود می‌گویم آن چیزی است که من باید بازی کنم. من از این Open World خوشم آمد و شروع به بازی کردن کردم. بعد از گذشت 4 ساعت من تنها سه مرحله رفتم. من قصد دارم که شما را با Open-World آشنا کنم تا بیشتر جستجو کنید و چیزهای جدیدی ببینید."
Saints Row IV قرار است برروی پلتفرم‌های Xbox 360، PC و PS3 عرضه شود و فعلا خبری از نسخه‌ی Wii U نیست. علاوه بر آن ممکن است این بازی برروی پلتفرم‌های نسل بعد نیز عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا