اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بخش چند نفره به بازی Sackboy: A Big Adventure اضافه شد

همان‌طور که پیش‌تر وعده داده شده بود، بخش چند نفره در قالب یک آپدیت جدید به بازی Sackboy: A Big Adventure اضافه شده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Sackboy: A Big Adventure

عنوان Sackboy: A Big Adventure در ماه گذشته به‌صورت بین نسلی عرضه شده بود. با اینکه این بازی بزرگ‌ترین لانچ تایتل کنسول PS5 به‌شمار نمی‌رفت، اما با واکنش نسبتا خوبی مواجه شد. حال آپدیت بزرگی برای بازی منتشر شده که قابلیت‌های بزرگ و مهمی را به بازی اضافه می‌کند.

بزرگ‌ترین ویژگی آپدیت جدید، اضافه شدن بخش آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد به‌صورت 4 نفره تمام مراحل بازی را تجربه کنید. علاوه بر آن، 10 مرحله جدید به بازی اضافه شده تا به‌صورت کواپ به تجربه آن‌ها بپردازید. شایان ذکر است که قابلیت انجام بازی به‌صورت کواپ محلی و آفلاین نیز وجود دارد.

امتیازات بازیکنان در حالت چند نفره به‌صورت یکجا و برای همه اعضای تیم حساب می‌شود. همچنین تمام پیشرفت‌های حاصل شده در بخش چند نفره، به بخش تک نفره نیز انتقال می‌یابد.

علاوه بر آن، آپدیت جدید قابلیت انتقال سیو از کنسول پلی استیشن 4 به کنسول پلی استیشن 5 را نیز امکان‌پذیر می‌سازد. قابلیت کراس پلتفرم هم در بازی برقرار است و بازیکنان دو کنسول PS4 و PS5 می‌توانند به‌همراه یکدیگر به‌صورت آنلاین، Sackboy: A Big Adventure را تجربه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا