اخبار بازی

مدیرعامل Saber معتقد است که بازی‌های 70 دلاری منقرض میشوند

 

مدیرعامل شرکت Saber Interactive، آقای Matthew Karch، معتقد است که بازی های 70 دلاری از بین خواهند رفت، زیرا توسعه‌دهندگان به سمت کاهش هزینه‌ها و ریسک در بازار چالش‌برانگیز بازی‌های AAA حرکت می‌کنند.

او در مصاحبه با IGN گفت که او جایگاه Saber را در بازار به عنوان یک ناشر مستقل می بیند. او معتقد است که Saber با داشتن استودیوهایی مانند Nimble Giant (Star Trek Infinite)، 3D Realms (Ion Fury) و احتمالاً 4A Games (Metro)، جایگاهی بین استودیوهای مستقل و ناشران AAA دارد.

Karch از Helldivers 2 به عنوان نمونه ای از نوع بازی دربازار میان‌رده یاد کرد که می‌خواهد از آن تقلید کند. او به IGN گفت که یکی از عناوین آینده آنها، Space Marine 2، با قیمت 70 دلار به فروش خواهد رسید، اما فقط به این دلیل که او نگران است که مخاطبان قیمت ارزان‌تری را به عنوان نماد کیفیت پایین ببینند.

او گفت: من فکر می‌کنم با گران‌تر شدن ساخت بازی‌ها، بازی 70 دلاری راه دودو [پرنده] را خواهد رفت (منقرض خواهد شد). من فکر نمی‌کنم این روش پایدار باشد. ببینید، تبلیغات Cyberpunk را به خاطر دارید، که فکر می‌کنم در نهایت عملکرد خوبی داشت، اما وقتی انتظارات بسیار زیاد است و پول زیادی برای یک عنوان صرف می‌شود که برای شرکت بسیار خطرناک است. اگر شکست بخورد چه؟ به یاد دارید که چند سال پیش چه اتفاقی برای یوبی‌سافت افتاد، تمام عناوین آنها از بازار خارج شدند (ناموفق بودند) و ناگهان یوبی‌سافت در موقعیت کاملاً متفاوتی قرار گرفتند؟ بازیابی از آن موقعیت سخت است. من فکر می‌کنم بازار به سمت توسعه سوق پیدا می‌کند که لزوماً کیفیت پایین‌تری ندارد، اما بر تلاش برای یافتن راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها تأکید می‌شود.

او افزود: من فکر می کنم که در چند سال آینده کمبود واقعی محتوای بازی وجود خواهد داشت. شما می‌بینید که چند نفر اخراج شده‌اند، می‌بینید که چند بازی لغو شده‌اند. اما ما پروژه‌های خوب زیادی در حال توسعه داریم که من به آنها افتخار می‌کنم و واقعاً به آنها احساس خوبی دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا