اخبار بازی

روسیه به عنوان برنده مسابقات جام ملت‌های بازی PUBG معرفی شد

بازی PUBG

مسابقات جام ملت‌های بازی PUBG هم برگزار شد و تیم‌ها در چندین و چند بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند و به منظور کسب امتیاز همدیگر از جریان رقابت حذف می‌کردند. در حالی که در ابتدای مسابقات تیم کره جنوبی از سایرین پیشی گرفت و در جایگاه نخست جدول قرار داشت اما در نهایت این تیم روسیه بود که در بازی آخر توانست جایگاه نخست را از دستان تیم کره خارج کند و برنده مسابقات شود. در انتهای جدول نیز بریتانیای بزرگ توانست با کسب یک امتیاز از قرار گرفتن در رتبه آخر جلوگیری کند.

با توجه به این که کره جنوبی مسابقه را با جلو افتادن از سایر شرکت کنندگان آغاز کرد و بسیاری از برنده شدن آن اطمینان حاصل کردند حدس و گمان تماشاچیان مسابقه به این که چه تیمی در جایگاه آخر یعنی شانزدهم قرار خواهد گرفت معطوف شد. در بازه زمانی سه روزه‌ای که این رویداد به طول انجامید تیم بریتانیا تقریبا تمام مدت در رتبه آخر قرار داشت و به همین دلیل بسیاری از قرار گرفتن این تیم در رتبه آخر اطمینان داشتند.

بازی آخر به نوعی رقابت بریتانیا و فنلاند برای اجتناب از قرار گرفتن در رتبه آخر به شمار می‌رفت. هر دو تیم تعدادی از پلیرهای خود را در ابتدای بازی از دست داده بودند اما در نهایت این بریتانیا بود که توانست از قرار گرفتن خود در انتهای جدول جلوگیری کند. در سمتی دیگر تعدادی از پلیرهای روسیه توسط تیم آمریکا و کانادا حذف شده بود اما در انتها امتیاز بیشتر ناشی از نابودی پلیرها سبب شد تا قهرمانی جام ملت‌های بازی PUBG به آن‌ها برسد.

از نکات جالب این مسابقات بدین شرح بود که یکی از کانال‌های توییچ به طور کامل برای نمایش نقشه بازی و آمار اختصاص داده شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا