اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه: Remedy Entertainment بر روی یک بازی انحصاری پلی استیشن کار می‌کند

طبق شواهد و شایعات جدیدی که اخیرا به‌دست آمده، استودیوی Remedy Entertainment با همکاری سونی یک بازی انحصاری را برای پلتفرم پلی استیشن منتشر خواهد کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Remedy Entertainment و سم لیک
سم لیک مشغول نوشتن داستان بازی جدید رمدی

ماجرا از جایی شروع شد که برخی کاربران متوجه شدند خانم Claire Bromley که یک تهیه‌کننده بیرونی جهانی در پلی استیشن است، در چند هفته اخیر تعدادی از آگاهی‌های استخدامی Remedy Entertainment را بر روی صفحه لینکدین خود قرار داده. او همچنین تعدادی از پست‌های اعضای مختلفی از استودیو را به اشتراک گذاشته است.

البته که این هیچ چیز را به‌طور کامل تأیید نمی‌کند، به‌خصوص با توجه به اینکه او قبلا هم پست‌های مربوط به استودیوهای ترد پارتی را به اشتراک گذاشته بود. اما موضوع وقتی جالب می‌شود که اینسایدری به نام Shpeshal Ed در واکنش به این شایعه در صفحه توئیتر خود گفت: “تا آنجایی که من می‌دانم، این شایعه حقیقت دارد.” Shpeshal Ed همچنین در پاسخ به سوال کابری اضافه کرد که این بازی احتمالا به‌طور کامل در انحصار پلی استیشن خواهد بود.

این اینسایدر معتبر که غالبا اطلاعات مربوط به ایکس باکس را لیک کرده، یکی از اولین اشخاصی بود که قبل از معرفی رسمی از قرار گرفتن Final Fantasy 7 Remake بر روی پلی استیشن پلاس خبر داد. هرچند همانند همیشه، تا منتشر نشدن اطلاعات رسمی باید این موضوع را در حد شایعه دانست.

بخش کمپین بازی CrossfireX یکی از 5 پروژه‌ای به‌شمار می‌رود که رمدی در حال حاضر بر روی آن مشغول کار است و به‌طور انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت منتشر می‌شود. همچنین 2 بازی دیگر رمدی (که طبق شایعات یکی از آن‌ها Alan Wake 2 است) با همکاری اپیک گیمز ساخته می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا