اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

شایعه: اعلام قیمت PlayStation 5 و Xbox Series X در ماه آگوست

به‌تازگی شایعه جدیدی منتشر شده که از اعلام سدن قیمت کنسول‌های Xbox Series X و PlayStation 5 در هفته‌های آتی خبر می‌دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

Xbox Series X و PlayStation 5

در طی دو ماه اخیر شرکت‌های Sony و Microsoft اطلاعات مختلفی را پیرامون کنسول‌های نسل نهمی خود منتشر کرده‌اند. با اینکه حالا با تعداد زیادی از بازی‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و همچنین کنترلرهای این دو دستگاه آشنا هستیم، اما هنوز یکی از مهم‌ترین ارکان هردو کنسول‌ها برای مخاطبان مجهول است: قیمت.

با توجه به عرضه PS5 و Xbox Series X در تعطیلات 2020، اعلام شدن قیمت کنسول‌های نسل بعد در آینده‌ای نزدیک یک امر واضح به‌شمار می‌رود. اما اخیرا آقای عمران خان (یکی از مجریان Kinda Funny Gamecast) جزئیات بیشتری را در این خصوص اعلام کرده‌است. او مدعی شده که سونی و مایکروسافت برای ماه آگوست رویدادهایی در نظر گرفته‌اند که طی آن‌ها، اطلاعات بیشتری را از سخت‌افزار و البته قیمت اعلام خواهند کرد.

در ادامه عمران خان عنوان کرد سونی و مایکروسافت تعدادی از عناوین ترد-پارتی را در اختیار دارند که هنوز معرفی نشده‌اند. او متذکر شد که ممکن است این عناوین در روزهای آینده و یا حتی بعد از عرضه کنسول‌های نسل بعدی معرفی شوند. به‌نظر می‌رسد در میان این بازی‌های معرفی نشده، عناوینی وجود دارند که طرفداران را سورپرایز خواهند کرد.

با اینکه سونی و مایکروسافت هنوز قیمت نهایی را به‌طور رسمی اعلام نکرده‌اند، اما مدیران این دو شرکت پیش‌تر در این مورد صحبت‌هایی داشته‌اند که حائز اهمیت است. مایکروسافت قصد دارد تا قیمت Xbox Series X را منعطف نگه دارد، در حالی که سونی اعلام کرده به‌دنبال ارائه بهترین ارزش پیشنهادی برای قیمت PS5 است؛ حتی اگر این موضوع به قیمت پایینی منجر نشود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا