اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

شایعه: رویداد بعدی Xbox تا ماه بعد تأخیر خورد

طبق شایعه جدیدی که از طرف اینسایدر معروف صنعت بازی‌های ویدئویی یعنی Shinobi602 مطرح شده، رویداد بعدی مربوط به Xbox تا ماه آینده تأخیر خورده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول Xbox Series X

مدتی پیش بود که شرکت Microsoft ضمن اعلام تأخیر هیلو اینفینیت، از تاریخ عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس خبر داد. مایکروسافت عنوان کرد که Xbox Series X در ماه نوامبر وارد بازار خواهد شد، اما شایعات متعددی در خصوص برگزاری یک رویداد دیگر در همین ماه و در جهت معرفی کنسول Xbox Series S و انتشار اطلاعات تکمیلی پیرامون Xbox Series X (قیمت و تاریخ عرضه) وجود داشت.

حال شینوبی که یکی از اینسایدرهای با سابقه به‌شمار می‌رود، در مورد به‌تعویق افتادن برنامه‌های مایکروسافت و همچنین تأخیر Halo Infinite صحبت‌های جالبی داشته‌است. او در مورد تأخیر این عنوان که قرار بود یکی از بازی‌های زمان عرضه ایکس باکس سری ایکس باشد گفت: “با توجه به وضعیت بازی و واکنش‌ها به آنچه که نشان داده شد، این یک تصمیم ضروری بود. بازی‌های زیادی، مخصوصا عناوین AAA، واقعا در ماه‌های پایانی توسعه شکل می‌گیرند. شیوع ویروس کرونا تمام این مسائل را دچار پیچ و خم عظیمی کرده‌است.”

البته او در ادامه عنوان کرد که گرفتن این تصمیم، جسارت زیادی را می‌طلبد و در نهایت تأخیر هیلو اینفینیت به نفع خود بازی و تیم توسعه‌دهنده خواهد بود. اما شاید بخش جالب‌تر صحبت‌های شینوبی، قسمت پایانی آن بود که از به تعویق افتادن برخی از برنامه‌های این ماه مایکروسافت و Xbox تا ماه آینده خبر می‌دهد: “همچنین انتظار داشته‌باشید تا دیگر اخبار پیرامون Xbox که اخیرا به‌گوش می‌رسند را نیز کمی دیر تر ببینید. چیزهایی که برای این ماه برنامه‌ریزی شده بودند، تا ماه بعد به تعویق افتاده‌اند.”

با توجه به اینکه اکنون در اواسط ماه آگوست هستیم و مایکروسافت هنوز در خصوص برگزار رویداد بعدی به‌طور رسمی صحبتی نداشته، به‌نظر می‌رسد باید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و تاریخ عرضه Xbox Series X تا ماه سپتامبر منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا