اخبار بازی

شایعه: بازسازی سه‌گانه بازی Mass Effect در اوایل 2021 منتشر می‌شود

اخیرا شایعه جدیدی در خصوص بازسازی سه‌گانه سری Mass Effect مطرح شده که از عرضه این کالکشن در اوایل 2021 خبر می‌دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Mass Effect

در ماه مِی امسال بود که یک شایعه قوی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه ریمستر سه شماره اصلی Mass Effect منتشر شد. مطابق این شایعه، قرار بود شرکت EA این مجموعه را در اکتبر امسال عرضه کند. اما حال آقای جف گراب (نویسنده وب‌سایت VentureBeat) که خود منبع اصلی شایعه ماه مِی محسوب می‌شود، به‌تازگی عنوان کرده که عرضه این بازی تا اوایل سال 2021 به تعویق افتاده‌است.

به‌گفته او دلیل اصلی این تأخیر کیفیت کمتر بازسازی نسخه اول (چه در زمینه گیمپلی و چه گرافیک) در مقایسه با بازسازی نسخه دوم و سوم است. خوشبختانه توسعه‌دهندگان از مشکلات پروژه آگاه هستند و قصد دارند با استفاده از زمان بیشتر، کیفیت بازسازی نسخه اول را بهبود ببخشند. جف گراب همچنین متذکر شد که بخش چند نفره نسخه سوم شامل این کالکشن نخواهد بود، اما محتویات قابل دانلود هر سه نسخه در این ریمستر در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

بنابراین طبق این شایعه بازسازی سه‌گانه مس افکت که به‌نظر می‌رسد Mass Effect: Legendary Edition نام‌گذاری شده، در اوایل سال 2021 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا