اخبار بازی

شایعه: احتمال معرفی بازی جدید یکی از IPهای قدیمی الکترونیک آرتز در رویداد EA Play Live

طبق شایعه جدیدی که از سوی جف گراب، گزارشگر وب‌سایت ونچربیت مطرح شده، شرکت EA در ماه آینده یکی از IPهای قدیمی خود را باز می‌گرداند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dead Space 3

گراب در پادکستی که اخیرا منتشر کرده، کمی در مورد رویداد EA Play Live صحبت کرده و گفته که یکی از بازی‌های حاضر در این رویداد، عنوان جدید استودیوی EA Motive خواهد بود و این بازی «طرفداران را خوشحال خواهد کرد.» او همچنین مدعی شده که این بازی از یک IP شناخته شده است و «قرار است آن را ببینیم… اگر قبلش مرده (Dead) نباشیم.»

مطمئنا اشاره گراب به کلمه Dead بسیاری از طرفداران را مستقیما به‌یاد سری Dead Space و احتمال بازگشت آن می‌اندازد. افراد زیادی برای سال‌هاست که درخواست عرضه نسخه جدیدی از این سری ترسناک را دارند و به‌نظر می‌رسد با توجه به شایعه‌ای که گراب مطرح کرده، احتمال رخ دادن این اتفاق وجود دارد.

استودیوی EA Motive که سابقه ساخت Star Wars: Squadrons و همچنین همکاری در ساخت Star Wars Battlefront 2 را دارد، پیش از این اعلام کرده بود که در حال حاضر بر روی چندین پروژه مختلف معرفی‌نشده در حال کارند. در هر صورت، با برگزار شدن رویداد ماه آینده EA متوجه خواهیم شد که شاهد بازگشت دد اسپیس خواهیم بود یا خیر. رویداد EA Play Live امسال در تاریخ 22 جولای (پنجشنبه، 31 تیر 1400) برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا