اخبار بازی

شایعه: قسمت جدیدی از بازی Fable در دست ساخت است

طبق شایعات جدید، ماکروسافت دستور ساخت قسمت جدیدی از سری Fable را برای Xbox Series X داده است.

Fable Xbox Series X

 اینطور که به نظر میرسد معرفی بازی بعدی Xbox زودتر رقم خواهد خورد و بسیاری از شایعات نشان از معرفی نسخه جدید بازی Fable را دارد. این گفته‌ها بعد از آن قوت یافت که چند اینسایدر و یکی از خبرنگاران IGN خبر از یک معرفی هیجان‌انگیز در روز دوشنبه را دادند. همچنین اینسایدر معروف Shinobi602 گفته است که طرفداران ایکس باکس انتظار بازی‌هایی با ویژگی‌های علمی تخیلی، دنیای فانتزی و یک ریبوت را داشته باشند.

بعد از آن که درباره یک دنیای فانتزی صحبت شد و IGN نیز خبر از معرفی هیجان‌انگیز را داد، میتوان گفت که معرفی نسخه بعدی Fable بسیار نزدیک می‌باشد. اگر این بازی معرفی شود قطعا در راه Xbox Series X خواهد بود و ممکن است برای Xbox One نیز منتشر شود.

یک قسمت از بازی Fable توسط Lionhead Studios در حال ساخت بود که توسط ماکروسافت کنسل و استودیوی سازنده نیز منحل شد. همچنین چندی پیش شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت جدید Fable توسط Playground Games، توسعه‌دهنده سری Forza Horizon، منتشر شده بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Gotham Knight, post: 4734402, member: 89013″]
    اصلا فیبل به خاطر همین تم فانتزیش و انتخاب های دشوار و کلا ویژگی های خاصی که داره تبدیل به یکی از مشهورترین بازی های انحصاری xbox شده
    وگرنه از نظر مبارزات، گرافیک و انیمیشن ها از خیلی بازیهای RPG ضعیفتره

    نسخه ی بعدی رو هر جوری که بسازن مشکلی ندارم ولی این ویژگی ای خاص فیبل باید حفظ بشه
    [/QUOTE]
    دوست عزیر شما این ویژگی خاص رو میخوای برو Zelda بازی کن. سازنده باید تکلیفش با خودش مشخص باشه. وقتی انتخاب Evil مثل بلند کردن زن مردم و قتل عام و این چیزا میزاری تو بازیت باید به فضا و تمش بخوره خب! 😐

  2. چرا سری فیبل شکست خورد؟! بخاطر اینکه فاز سازنده (مولینیو) با خودش مشخص نبود. از یه جهت میخواست ایده انتخاب های Adultـگونه و dark پیاده کنه تو نقش آفرینی بازیش اما از طرف دیگه بازی تم کارتونی و کودک و نوجوان داشت!! سیستم کامبت هم که خیلی معمولی و پیش پا افتاده و بدون عمق بود.

    اصلا دلیل همین همکاریش با مایکروسافت این بود که بازی با بودجه کم اما بلندپروازی بالا تولید میکرد و مایکرو هم از خدا خواسته دیدید که توی سرمایه گذاری چقدر محافظه کار و خسیس هست. اما بعد از یه مدتی خودشون فهمیدن که نه! اینطوری راه به بن بست میرسه.

    اما سازنده های Witcher از همون اول میدونستن چی میخوان و توی نسخه 3 هم واقعا موفق شدن و به هدفشون رسیدن.

    [URL=’https://forum.bazicenter.com/threads/%D9%BE%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%B7%D9%88%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%D9%84%DB%8C-2.106121/’]یه مقاله بسیار زیبا درباره مولینیو که از فروشندگی نخود و لوبیا به بازیسازی رسید تو بازیسنتر هست، بخونید بد نیست. :D=))[/URL]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا