اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه: قیمت پلی استیشن 5 در State of Play جدید مشخص خواهد شد

شایعه تازه‌ای در فضای مجازی پیچیده که از قسمت جدید برنامه State of Play و اعلام شدن قیمت پلی استیشن 5 خبر می‌دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

لوازم جانبی PlayStation 5

به‌نظر می‌رسد شایعات مربوط به رویدادهای آینده سونی و PlayStation 5 تمامی ندارند. با توجه به این موضوع که مدت زیادی از معرفی اولیه این کنسول گذشته، طرفداران منتظر اعلام شدن قیمت نهایی هستند. اگر اطلاعات کاربر توئیتری IronManPS5 صحیح باشد، سونی به‌زودی از قیمت PS5 پرده‌برداری خواهد کرد.

ابتدا حساب کاربری IronManPS5 به پخش شدن قسمت جدیدی از State of Play در تاریخ 5 آگوست اشاره کرد. اما پس از آن، او تصویری را از وب‌سایت 4Chan و یک لیک دیگر به‌اشتراک گذاشت. طبق این لیک، رویداد دیجیتالی سونی در تاریخ 10 برگزار می‌شود و شامل نمایش‌های بزرگی خواهد بود.

اگر این اطلاعات درست باشند، یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه اعلام قیمت PlayStation 5 خواهد بود. همچنین گفته شده که این نمایش شامل عناوین مختلفی مانند Call of Duty: Black Ops Vietnam و بخش کمپین Overwatch 2 و همچنین بازی‌های انحصاری از جمله Spider-Man: Miles Morales و Ratchet & Clank: Rift Apart خواهد بود. در پایان نیز این فرد مدعی شده که در این برنامه نمای کلی کنسول، ویژگی‌های قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبلی، و یک تریلر “پلی استیشن 5” نمایش داده می‌شود.

همانند همیشه باید گفت که میزان اعتبار شایعات 4Chan نامشخص هستند و باید منتظر اعلام رسمی از سوی پلی استیشن یا سونی ماند. با اینحال، بسیاری معتقند که ورژن استاندارد کنسول نسل بعدی سونی 500 دلار و ورژن دیجیتالی آن 400 دلار خواهد بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا