اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

شایعه: شخصیت She-Hulk به بازی Marvel’s Avengers اضافه خواهد شد

طبق گفته یکی از افشاگران شناخته‌شده، شی هالک به عنوان یک شخصیت قابل بازی به جمع ابرقهرمانان Marvel’s Avengers افزوده خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvel's Avengers - شخصیت She-Hulk

پس از عرضه شدن شخصیت اسپایدرمن به بازی Marvel’s Avengers در پایان سال 2021، ابهامات زیادی در مورد آینده این عنوان وجود دارد. استودیوی Crystal Dynamics و شرکت اسکوئر اینکس تاکنون جزئیاتی را از برنامه‌های خود برای پشتیبانی بازی در سال 2022 اعلام نکرده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد بخشی از محتویاتی که در انتظار بازیکنان است، لو رفته باشد.

کاربری به نام Miller بر روی صفحه توئیتر خود مدعی شده شخصیت جنیفر والترز یا همان She-Hulk، در زمان نامعلومی به مارولز اونجرز اضافه خواهد شد. اگر با این کاربر آشنایی ندارید، باید بدانید که او در گذشته به‌ درستی جزئیات مختلفی را از جمله حضور کریستوفر جاج به عنوان صداپیشه بلک پنتر، فاش ساخته بود.

میلر همچنین در توئیت خود اشاره که وظیفه ایفای نقش She-Hulk، بر عهده کریتزیا بایوس خواهد بود. بایوس طی سال‌های اخیر در بازی‌هایی از جمله هیلو اینفینیت، سایبرپانک 2077، ویستلند 3، اسپایدرمن: مایلز مورالز و چندین عنوان قابل توجه دیگر حضور داشته است. این بازیگر و صداپیشه حتی شایعه حضور خود در Marvel’s Avengers را نیز از طریق توئیتر بازنشر کرد، اما خیلی زود آن را از صفحه شخصی‌اش برداشت.

همان‌طور که به آن اشاره شد، توسعه‌دهندگان تاکنون شخصیت بعدی بازی و یا به‌طور کلی اطلاعاتی از محتوای بعدی Marvel’s Avengers را معرفی نکرده‌اند. بنابراین باید در نظر داشت که این موضوع تا قبل از اعلام رسمی، در حد شایعه باقی می‌ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا