اخبار بازی

شایعه: آ‌ب‌وهوای بارانی در آپدیت جدید بازی Gran Turismo Sport اضافه می‌شود

بازی Gran Turismo Sport

باران و آب‌وهموای بارانی یکی از پردرخواست شده‌ترین عناصر برای بازی Gran Turismo Sport به شمار می‌رود و به نظر می‌رسد سرانجام شاهد افزوده شدن چنین المانی به بازی خواهیم بود. شایعه جدید مطرح شده بیان می‌دارد آپدیت مربوط به ماه آگوست 2019، این عنصر جدید را به بازی اضافه می‌کند.

وبسایت Race Online Hungary که یک سایت مجارستانی ریسینگ است این شایعه را مطرح کرده و مدعی شده در تاریخ 27 آگوست 2019، آپدیت 1.42 بازی Gran Turismo Sport برای مخاطبین آن غیرمنتظره خواهد بود. این وبسایت اظهار کرده که این به‌روزرسانی پس از رویداد تور جهانی نیویورک 2019 عرضه می‌شود. هم‌چنین آب‌وهوای مرطوب و بارانی قرار است به همراه یک مسیر جدید به بازی اضافه شود.

اطلاعات این وبسایت بنا بر چند دلیل می‌تواند صحت داشته باشد. اولین مورد بدین شرح است که در چند وقت اخیر اشارات زیادی برای افزوده شدن آ‌ب‌وهوای بارانی و طوفانی به بازی وجود داشته است. هم‌چنین رویداد تور جهانی نیویورک 2019 در تاریخ 24 و 25 آگوست آغاز می‌شود و به‌روزرسانی‌ها و قابلیت‌های جدید بازی همواره در چنین رویدادهایی ظاهر می‌شوند. به‌علاوه Race Online Hungary اطلاعات را از Gran Turismo Sport استخراج کرده تا مسابقه‌دهندگان مجارستانی را رتبه‌بندی کند. چنین کشف اطلاعاتی معمولا می‌تواند سبب انتشار جزئیاتی پیش از رونمایی رسمی شود.

ساخته استودیو Polyphony Digital به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”vaan 2, post: 4614737, member: 42639″]
    به این نمیگن بازی کامل،اینا فقط بخش های اصلی بازیه ! بازی کامل باید محتوای کامل از نظر ماشین و پیست و آب و هوا و تخریب پذیری و و و ، بی عیب و نقص و باگ باشه!
    [/QUOTE]
    تو فوتیجاش که فقط ray tracing میشد دید باید منتظر موند و دید چی میشه گیم پلی ولی نباید تغییری کنه gt همینش خاص

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا