اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

احتمال عرضه بازی جدید کوجیما توسط Microsoft

طبق شایعه جدیدی که اخیرا از طرف وب‌سایت Venturebeat مطرح شده، کوجیما و شرکت Microsoft در حال مذاکره برای ساخت یک بازی جدید هستند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر فیل اسپنسر و مجسمه Kojima Productions

جف گراب که یکی از اینسایدرهای شناخته شده و مطرح دنیای بازی‌ها به‌شمار می‌رود، مدعی شده استودیوی Kojima Productions برای ساخت بازی بعدی خود مشغول مذاکره با مایکروسافت است. مدتی پیش در یک لایو استریم، آقای فیل اسپنسر مجسمه معروف استودیوی کوجیما پروداکشنز را بر روی یکی از قفسه‌های پشت سر خود و در کنار لوگوی Xbox قرار داده بود. به ادعای منبع ونچربیت، این حرکت اشاره‌ای به قرارداد بین دو کمپانی بوده است.

هر چند گراب عنوان کرده که نمی‌تواند تأیید کند که بستن قرارداد به‌طور کامل صورت پذیرفته، اما او می‌گوید که هیدئو کوجیما بخشی از تمرکز Microsoft جهت جذب استعدادهای ژاپنی است.

این شایعه در حالی منتشر شده که کوجیما پروداکشنز آخرین ساخته خود یعنی بازی Death Stranding را با همکاری سونی به‌شکل انحصاری کنسولی برای پلی استیشن 4 و سپس PC عرضه کرده بود. یوجی شینکاوا، کارکردان هنری استودیوی کوجیما پروداکشنز مدتی پیش به معرفی بازی جدید این استودیو در آینده‌ای نزدیک اشاره داشت. بنابراین احتمالا زمان زیادی را برای پی بردن به برنامه‌های این استودیو منتظر نخواهیم ماند.

شما در مورد این قرارداد احتمالی چه فکر می‌کنید؟ به‌نظر تلاش‌های مایکروسافت برای کسب جایگاهی محکم در بازار ژاپن نتیجه خواهد داد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا