اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

احتمال عرضه ریمستر سه‌گانه بازی God of War

به‌تازگی شایعاتی به‌گوش می‌رسند که از احتمال عرضه ریمستر سه‌گانه بازی‌های God of War برای پلتفرم‌های جدید خبر می‌دهد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی God of War II

این شایعه از طرف نیک بیکر، یکی از موسسان XboxEra مطرح شده است. او اخیرا در پادکست خود مدعی شده که ریمستر سه نسخه ابتدایی مجموعه خدای جنگ در دست توسعه قرار دارد. با این وجود، او در خصوص پلفترم‌های مقصد این کالکشن و همچنین سال عرضه آن اطلاعات دقیقی را در اختیار ندارد و نسبت به زمان عرضه آن، نامطمئن است.

پیش از این نسخه HD دو شماره اول سری تحت عنوان God of War Collection برای پلی استیشن 3 منتشر شده بود.البته که دو بازی اول مجموعه هیچ‌گاه به‌صورت نیتیو در دسترس کاربران کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی پلی استیشن قرار نگرفت. شایان ذکر است که نسخه ریمستر شماره سوم مجموعه در سال 2015 و به مناسبت جشن دهمین سالگرد این مجموعه، برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شده بود.

در هر صورت، باید دید که آیا سونی در سال میلادی آینده از این ریمستر رونمایی خواهد کرد یا خیر. مدتی پیش آخرین نسخه از سری یعنی God of War Ragnarok، محتوای رایگان Valhalla را دریافت کرد که با استقبال مثبتی از سوی منتقدان و بازیکنان مواجه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا